Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64380
Kirjoituksia 175100

Bugit lisääntyy päivittäin



Highlighted

Bugit lisääntyy päivittäin

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 270 kpl

Bugit lisääntyy päivittäin

1/5

Tänään tällästä ja tietenkin virhekodit 722 ja 723 olleet jo elokuusta saakka.

20181228_102512.jpg

 

Edit EssiJn: kuva upotettu

0 tykkäystä
4 vastausta
Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 433 kpl

2/5

Olet varmaan resetoinut digiboksin ja modeemin?

Highlighted

Telialainen
Viestejä 393 kpl

3/5

@ZerDzo  kirjoitti:

Tänään tällästä ja tietenkin virhekodit 722 ja 723 olleet jo elokuusta saakka.


Kyseiset virhekoodit viittaisi nettiyhteyteen. Eli digiboksi ei saisi kunnollista yhteyttä reitittimeen tai se yhteyden laatu on heikko. Käytätkö digiboksia langattomasti? Siinä tapauksessa kannattaa tarkistaa, että digiboksi on kiinni siinä 5 Ghz langattomassa verkossa. Tämän pystyy myös toteamaan sillä, jos saat digiboksin verkkokaapelilla kiinni reitittimeen. Mikäli nuo häiriöt poistuu niin voidaan todeta, että se johtuu siitä langattomasta verkosta.

 

Tuosta @kiisseli67 ehdotuksesta kannattaa lähteä liikkeelle ja tämän jälkeen tarkistaa, että se digiboksi on siinä 5 Ghz langattomassa verkossa kiinni. 

Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 270 kpl

4/5

Digiboksin joutuu restoimaan viikon kahden välein kun ei toimi kunnolla. 6. digiboksi menossa kesäkuun jälkeen. Netti vakaa, 80 sisään 10 ulos joka speedtestillä. Digiboksi verkkonarulla kiinni ja vikailmoitukset päällä olleet hyvän tovin.

 

Bugit vaan lisääntyy ja hyvitysiä ei anneta ja asiakadpalvelusta annetaan virheellisiä tietoja. Voitte telian ihmiset näihin tutustua kun pääsette asiakastietoihini käsiksi.

Highlighted

Telialainen
Viestejä 347 kpl

5/5

Jos sinulla on häiriöilmoitus asiasta vetämässä niin tilanteesta tulee txt-viestitse lisätietoja ja myös ohjeet miten saat suoraan viankäsittelijälle lähetettyjä lisätietoja ongelmasta. Myös Omat Sivut -palvelun kautta CHATista voi tiedustella ja antaa lisätietoja aiheesta. Onhan mahdollisesti aiemmin virheelliset tiedot korjattu nyt kuntoon ?

 

Häiriöilmoituksen pohjalta tapauskohtaisesti katsotaan hyvitykseen perusteet ja näitä täytyy häiriöilmoituksen osalta myös vaatia mikäli kuittaus korjauksesta annetaan.

0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.