Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Poistettu käyttäjä
 

C More suoratoistopalveluun kirjautuminen ei toimi sovelluksessa

Moi. Huomasin että en pääse enää kirjautumaan C Moren suoratoistopalveluun iPadilla tai iPhonella, selainkirjautuminen onnistui Safarilla. Tietokoneella en onnistu testaamaan, koska kirjautuminen Telia TV sivuston kautta vaatii jotain selainkikkaretta asennettavaksi Chromeen ennen kuin antaa kirjautua sisään  vaikka tarkoitus olisi vain kirjautua ja siirtyä C Moren palveluun (wtf nyt?!)IMG_0214.PNG

 Onko jotain yleistä vikaa?

24 vastausta
MikaelMu
Telialainen
Telialainen
  • 110 custom-general.kudos
  • 500 custom-general.replies
  • 41 custom-general.solutions


@Anonymous  kirjoitti:

Moi. Huomasin että en pääse enää kirjautumaan C Moren suoratoistopalveluun iPadilla tai iPhonella, selainkirjautuminen onnistui Safarilla. Tietokoneella en onnistu testaamaan, koska kirjautuminen Telia TV sivuston kautta vaatii jotain selainkikkaretta asennettavaksi Chromeen ennen kuin antaa kirjautua sisään  vaikka tarkoitus olisi vain kirjautua ja siirtyä C Moren palveluun (wtf nyt?!)IMG_0214.PNG

 Onko jotain yleistä vikaa?


Tämä korjaantuu Telia Tv -sovelluksen päivittämisellä App Storen kautta.

Poistettu käyttäjä
 

Kiitti vastauksesta, mutta uusin versio oli jo käytössä. Ei auttanut sovelluksen pakkosammuttamiset tai laitteen uudelleenkäynnistys, tokeni loppujen lopuksi sillä että poisti Telia TV-sovelluksen ja asensi uudelleen. No pääasia, että toimii nyt 🙂

NikoNo
Moderaattori
Moderaattori
  • 664 custom-general.kudos
  • 1502 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions


@Anonymous  kirjoitti:

Kiitti vastauksesta, mutta uusin versio oli jo käytössä. Ei auttanut sovelluksen pakkosammuttamiset tai laitteen uudelleenkäynnistys, tokeni loppujen lopuksi sillä että poisti Telia TV-sovelluksen ja asensi uudelleen. No pääasia, että toimii nyt 🙂


Hyvä kun kirjoittelit tämän vinkin tänne, mikäli joku muukin sattuu taistelemaan samaisen ongelman parissa. Hieno juttu, että lähti toimimaan Hymiö Onnellinen

Sampppa
Vakiokalustoa
  • 19 custom-general.kudos
  • 88 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tein tuosta samasta virheilmoituksen (kun jäi jumiin kirjautumisessa tuohon Telia TV:n ongelmaan) ja käsittääkseni sen jälkeen tuli pikainen päivitys.

Mutta, asia on vielä kesken, eli päivittäin joutuu ios-laitteilla kirjautumaan uudelleen.

Toisinaan tuntuu että tuntikaupalla Apple TV 4:sella pääsee samalla kirjautumisella katsomaan mutta annas olla, jossakin vaiheessa C More-appia avatessa tulee ilmoitus että pitää kirjautua samassa verkossa olevan iPadin tai iPhonen kautta.

Ihan sama onko laite kiinni jonkin aikaa, bootattu tai pelkkä sovellus suljettuna ja avot taas kysellään kirjautumista.

Miksi tuota ei voida korjata? Kaikki normaalit striimauspalvelut eivät vaadi tuommoista kirjautumisrumbaa päivittäin, itseasiassa mitä nyt olen vuosikymmenen vastaavia käyttänyt, niin juuri ikinä ei tarvitse kirjautua uudelleen, ellei ole joku isompi päivitys tai uudelleenasennus.

C More:n asiakaspalvelusta kertoivat että siellä on bitti tai parikin vakavasti vinossa juuri Telia oman palvelun eli Telia TV:n kautta. Nimittäin käytin aiemmin C Moren omaa palvelua ja toimi aina, kuin se kuuluisa junan vessa.

 

Eli ongelma on tämä, ios-laitteillani (iPad Pro, iPhone 6s ja Apple TV 4) ei pysy kirjautuneena, ei ole ylivoimainen juttu tai rasite mutta kätevämpää olisi jos ei aina tarvitsisi erikseen kirjautua. Ja kaikki sovellukset sekä käyttikset laitteissani on viimeisin versio, uudelleenasennuskaan ei ole korjannut joten odotan että tekninen puoli säätäisi jotain siellä Telia TV:n puollella kuntoon. Korjatkaa niin että joutuu korkein kerran viikossa tai kuukaudessa kirjautumaan..nyt päivittäin/tunneittain ei tuota huvittas aina tehdä.

 

Katotaan jospa tämä saataisiin korjattua, tai sitten joutuu harkitsemaan että tilaa palvelun suoraan toimittajalta eli C More:lta.

PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 204 custom-general.kudos
  • 831 custom-general.replies
  • 67 custom-general.solutions


@Sampppa  kirjoitti:

Tein tuosta samasta virheilmoituksen (kun jäi jumiin kirjautumisessa tuohon Telia TV:n ongelmaan) ja käsittääkseni sen jälkeen tuli pikainen päivitys.

Mutta, asia on vielä kesken, eli päivittäin joutuu ios-laitteilla kirjautumaan uudelleen.

Toisinaan tuntuu että tuntikaupalla Apple TV 4:sella pääsee samalla kirjautumisella katsomaan mutta annas olla, jossakin vaiheessa C More-appia avatessa tulee ilmoitus että pitää kirjautua samassa verkossa olevan iPadin tai iPhonen kautta.

Ihan sama onko laite kiinni jonkin aikaa, bootattu tai pelkkä sovellus suljettuna ja avot taas kysellään kirjautumista.

Miksi tuota ei voida korjata? Kaikki normaalit striimauspalvelut eivät vaadi tuommoista kirjautumisrumbaa päivittäin, itseasiassa mitä nyt olen vuosikymmenen vastaavia käyttänyt, niin juuri ikinä ei tarvitse kirjautua uudelleen, ellei ole joku isompi päivitys tai uudelleenasennus.

C More:n asiakaspalvelusta kertoivat että siellä on bitti tai parikin vakavasti vinossa juuri Telia oman palvelun eli Telia TV:n kautta. Nimittäin käytin aiemmin C Moren omaa palvelua ja toimi aina, kuin se kuuluisa junan vessa.

 

Eli ongelma on tämä, ios-laitteillani (iPad Pro, iPhone 6s ja Apple TV 4) ei pysy kirjautuneena, ei ole ylivoimainen juttu tai rasite mutta kätevämpää olisi jos ei aina tarvitsisi erikseen kirjautua. Ja kaikki sovellukset sekä käyttikset laitteissani on viimeisin versio, uudelleenasennuskaan ei ole korjannut joten odotan että tekninen puoli säätäisi jotain siellä Telia TV:n puollella kuntoon. Korjatkaa niin että joutuu korkein kerran viikossa tai kuukaudessa kirjautumaan..nyt päivittäin/tunneittain ei tuota huvittas aina tehdä.

 

Katotaan jospa tämä saataisiin korjattua, tai sitten joutuu harkitsemaan että tilaa palvelun suoraan toimittajalta eli C More:lta.


Tukea ei ole AppleTV:n osalta C Moren suoratoistopalvelulle, oheisen kysymys/vastaus-patteristosta pystyt klikkaamaan tästä:  C Moren suoratoistopalvelun kysymyksiä ja vastauksia

 

Laitan kyselyä eteenpäin, missä mennään AppleTV:n kanssa. 

Sampppa
Vakiokalustoa
  • 19 custom-general.kudos
  • 88 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telian omasta Telia TV-sovelluksesta ei ole mitään hyötyä Apple TV 4:sessa.

Kirjautuminen C More-appiin Apple TV:llä pitää kirjautua samassa verkossa olevan iPadin tai iPhonen avustuksella. C More puolelta kaikki toimii luvatulla tavalla joten jotain Telia itse on sössinyt tässäkin asiassa.

 

 

Kuten sivuilla mainitaan C More itse tukee Apple TV 4:sta aivan hienosti, hyvin toimii ja sivuillakin mainitaan:

https://www.cmore.fi/asiakaspalvelu/Laitteet_ja_tekniikka/Yleist_tekniikasta/Tukemamme-p%C3%A4%C3%A4...

 

C More on julkaissut Apple TV -sovelluksen Apple TV 4 ja Apple TV 4K -laitteille. Sovellus löytyy App Storesta nimellä C More Suomi.

Suosittelemme päivittämään sovelluksen aina uusimpaan App Storessa saatavilla olevaan versioon. Tunnista Apple TV:si sukupolvi Applen sivuilla.

JuhoOlliLo
Telialainen
Telialainen
  • 145 custom-general.kudos
  • 503 custom-general.replies
  • 48 custom-general.solutions

Tukea tuolle C More + Telia Tv yhdistelmälle ei ole vielä: "Apple TV: Käyttö ei ole vielä mahdollista Apple TV:n kautta, mutta kerromme sinulle heti kun se onnistuu." Laitoin tästä kyselyä että mikä tuon suhteen on tilanne.

 

Tehdään tästä häiriöilmoitus tutkintaan että saadaanko ongelma toistettua.

 

Voitko kokeilla että loppuuko kirjautumisongelma jos otat Apple tv:n väliaikaisesti pois yhtälöstä? On mahdollista että Apple tv sotkee nyt tuon kirjautumisen kun se ei ole vielä tuettuna.

Sampppa
Vakiokalustoa
  • 19 custom-general.kudos
  • 88 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Se on tehnyt tätä samaa ongelmaa kokoajan, päivittäin joutuu kirjautumaan. Ihan sama ottaako mitään pois ja kun jättää kirjautuneena sovelluksen auki taustalle, niin ios-laitteille ei vaan pysy kirjautuneena.

Varmaan jos saatte täyden tuen Apple tv:lle niin luulis jossain vaiheessa ratkeavan, en muilla laitteilla katso joten Apple Tv-sovelluksen oikea toimivuus toivottavinta tässä vaiheessa.

Pekka_Koo
Telialainen
Telialainen
  • 126 custom-general.kudos
  • 531 custom-general.replies
  • 50 custom-general.solutions

Okei, selvä homma. Tutkimme asiaa. Onko muuten muilla iOS-käyttäjillä (ping @Anonymous) ollut tätä samaa uloskirjautumisongelmaa kuin @Sampppa'lla?

Viestistä saa tykätä, jos se on hyvä, ja merkata ratkaisuksi, jos auttoi ongelmassasi. 🙂 Telia.fi -sivulla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7