C more tekstitykset eivät näy

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 177 katselukertaa

  • Anonymous
  • 0 kommenttia
Moro, tilasin C More Film kanavapaketin mutta millään kanavalla ei näy tekstitykset. Asetukset ovat telkkarissa oikein. En siis käytä erillistä digiboxia vaan kortti on conax lukijassa ja suoraan telkkarissa. Kaapelitalous kyseessä, asun Turun keskustassa.

Niin ja muuten lähetin jo muutama päivä sitten kyselyä linkkiin joka tuli sähköpostiin tilauksen yhteydessä, mutta mitään ei ole kuulunut..

Missähän vika mahtaa olla?

3 kommenttia

Näyttää olevan koko keskustelupalsta ja teidän koko asiakastuki aivan jostain..

En tiedä miten tuon selkeämmin ongelmaa voi kuvata, ja itse en ainakaan löytänyt tälle aiheelle omaa ketjua. Miksi ette ole vastanneet minulle mistään suunnalta, olen sentään maksava asiakas! Nytkin mennyt 2 päivää ilman vastausta. Tai itseasiassa olin, kyllä tämä kokeilu tuli nähtyä.

Ainoa mitä osaatte neuvoa on tarkistaa omat asetukset ja palauttaa tehdasasetukset ynnä muuta jonka lapsetkin osaavat tehdä. Aivan kädetöntä touhua.

Totuus on että nämä palvelut ovat edelleen BETA vaiheessa. Selviäähän se kun 10 min selaa näitä keskustelupalstoja. Mulla ollut Netflix noin 3 vuotta ja mitään ongelmia ei ole ikinä ollut tekstitysten ja kuvan kanssa. Ja tuo toimii vielä netin kanssa, joka huomioon ottaen on hatunnoston arvoinen palvelu.

Laskutus info kyllä tuli saman tien. Tämä on sen tasoista asiakkaan aliarvioimista, että peruutan koko tilauksen kun olen tenniksen World Tour finaalit katsonut parin viikon päästä.
ps. Ehkä seuraava askel on ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja vaatia jotain hyvitystä toimimattomasta asiakaspalvelusta ja tuotteesta.
Moi eevertti,

Vikatilanteissa suosittelemme olemaan heti suoraan yhteydessä Vikapalveluumme joko soittamalla tai suoraan omien sivujen kautta kirjautumalla ja jättämällä vikailmoituksen.

Tätä kautta vastaamme kysymyksiin hieman suuremmalla viivellä mutta vastaamme kuitenkin aina niin nopeasti kuin pystymme! Jos ongelmaa on tosiaan ollut kaikilla kanavilla ja tehdasasetusten palautuksesta tai kanavahausta ei ole ollut apua, kannattaa korttia käyttää testissä vielä toisessa laitteessa testissä. Monesti kortin käyttäminenkin laitteesta pois n. minuutin ajan voi virkistää tekstitykset takaisin näkyville.

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan myös asiaa tarkemmin halutessasi tätä kautta.
Ok, kiitos nyt vastauksesta.

Kuin ihmeen kaupalla tämä ongelma ratkesi käytännössä itsestään. Vaihdoin samanlaiseen malliin mutta isompaan tuumakokoon ja nyt tässä uudessa telkkarissa tekstitykset toimii. En kyllä ymmärrä miten ne tässä toimivat ja samanlaisessa mutta pienemmässä mallissa ei. No eipähän kiinnosta, täytyy vain toivoa että tekstitykset toimii jatkossakin ja aion nyt toistaiseksi jatkaa tätä palvelua.
Kuvanlaatua voisitte silti edes yrittää parantaa tulevaisuudessa, paikoitellen muistuttaa jopa surkeaa SD-laatua.

Vastaa