Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
eivaantoimi
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Digiboksin vaihtokampanja

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Oletteko vaihtaneet uuden malliseen digiboksiin? Minulle soitettiin ja tilasin laitteen, sitä vaan ihmettelen että mitään tilausvahvistusta ei ole tullut. Laitteen toimituksen kerrottiin kyllä kestävän. Tilauksen tein jo viikko sitten.

11 vastausta
kjns
Kunniajäsen
  • 717 custom-general.kudos
  • 1282 custom-general.replies
  • 86 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ainakin joskus aiemmin osa kampanjoista on toteutettu siten, että joku alihankkija soittaa asiakkaita läpi. He sitten keräävät tilaukset talteen ja ne toimitetaan isompina pumpseina Telian suuntaan ja vahvistuksia saapuu vasta sitten kun tilaukset ovat menneet Telialle käsittelyyn. Mahtaisikohan tässä olla tämän kaltaisesta tilanteesta kyse...

IlariJR
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 485 custom-general.kudos
  • 955 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@eivaantoimi: Kyse voi olla @kjns:n kuvailemasta tapauksesta, mutta jos haluat selvittää asiaa tarkemmin, niin otathan yhteyttä esimerkiksi chatin kautta. Chattiin pääset kirjautumalla telia.fi:hin täällä 🙂

eivaantoimi
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Joo, puhelu kuulostikin siltä että tuli jostain "muualta", täytyy vielä odotella ja tarvittaessa palata asiaan.

VMJ
Vakiokalustoa ☆☆
  • 30 custom-general.kudos
  • 381 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ihmettelin kuukauden jälkeen kun purkkia ei kuulu. Chatissa selvisi että ¨tilaus oli jäänyt roikkumaan¨ ja lupasivat nyt laittaa sen oikeasti liikkeelle. Pienenä yllätyksenä tuli, että ilmaiseen laitepäivitykseen tulee kuitenkin mukaan 30 eur toimitusmaksu, meneeköhän tämä nyt ihan siten kuin pitää??

eivaantoimi
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ei minulle ainakaan mainittu että tulee muita kuluja, vaihtokampanjan sivuillakaan en moista huomannut. Saa jäädä boksi sitten vaihtamatta jos 30€ maksaa.

samuxxx
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tämähän on täyttä kuluttajan huijaamista. Sivuilla (https://www.telia.fi/kauppa/tv-ja-viihde/mika-telia-tv/tv-boksi/uusi-digiboksi) luvataan uusi digiboksi täysin veloituksetta:

-"päivitä käytössäsi oleva digiboksi uuteen ilman lisämaksuja"

-"Päivitä nyt Telia TV -digiboksi uuteen täysin veloituksetta."

 

Asiakaspalvelusta sain vastauksen, että uuden digiboksin saa jos tekee 2 vuoden määräaikaisen sopimuksen. Jos vielä 30 euron toimitusmaksu vaaditaan, niin kyllä asiakasta huijataan törkeästi.

 

Tämä on kyllä ala-arvoista Telialta. Kuluttajaviraston mukaan "Harhaanjohtavien tai totuudenvastaisten tietojen antaminen on kielletty sekä markkinoinnissa että asiakassuhteessa" (

https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/markkinointi-ja-asiakassuhde/sopimaton-markkinointi-ja-menettel...).

 

Tein jo tästä virallisen ilmoituksen kuluttajavirastoon. 

 

 

eivaantoimi
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Minulle tulleessa puhelussa puhuttiin ja yritettiin kaupitella kaikkea muuta. Varsinaiset boksiin liittyvät asiat käytiin aika nopeasti läpi, puhelu kesti 7min 33s. Taidan perua koko vaihtohomman!!!

Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 834 custom-general.kudos
  • 1195 custom-general.replies
  • 77 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Minäpä selvittelen tätä ja palailen kun saan lisätietoa!

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 834 custom-general.kudos
  • 1195 custom-general.replies
  • 77 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Eli jos boksin tilaa tältä sivustolta >> https://www.telia.fi/kauppa/tv-ja-viihde/mika-telia-tv/tv-boksi/uusi-digiboksi  on se maksuton, eikä toimituskulua tule. Jos boksin yhteydessä tilaa muita laitteita kuten langattomia lähettimiä, veloitetaan silloin toimitusmaksu normaalisti. Toivottavasti tämä selvensi asiaa.

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More