Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63279
Kirjoituksia 172662

Disneyn suoratoistopalvelu Telian valikoimiin?

Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎17-02-2020
Kirjoituksia: 13
31/34

Vs: Disneyn suoratoistopalvelu Telian valikoimiin?

@JoonasLam  kirjoitti:

@Antsa92  kirjoitti:

@JoonasLam @ReOlivia @SannaMKoo Nyt mulle on tullu sähköpostiin varma tieto millo Disney+ aloittaa Suomessa. Eikös tän pitäisi myös helpottaa siel Teliallaki päätöstä et otetaanko tätä myös Telian valikoimiin?

Screenshot_32.jpg

Näyttäisi olevan tosiaan päivämäärääkin jo tarjolla heidän päästä suoraan Hymiö Onnellinen 

Tästä kysyin meidän TV-puolelta ja tällä hetkellä ei ole meidän suunnalta uutta kerrottavaa aiheesta.

Olisi tuo kyllä hieno saadakin valikoimiin, mutta toistaiseksi ei ole uutisia tästä meiltä antaa.

Odotin henkeä pidätellen ihan toisenlaista vastausta...

Highlighted
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎08-06-2017
Kirjoituksia: 133
32/34

"Odotin henkeä pidätellen ihan toisenlaista vastausta..."

Oikeesti et odottanut. Mutta mikäli olisit tosissasi, niin, jos olisit seurannut kuukausia taaksepäin ihmisten turhia pyyntöjä saada Areena ym. digiboksille, niin olisit arvannut Telian vastauksen. 

0 tykkäystä
Highlighted
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎14-03-2015
Kirjoituksia: 29
33/34

Eipä tämä Elisallakaan näytä sen nopeammin edistyvän. Ehkä vähän positiivisempi fiilis tulee heidän lupauksistaan kun ei ole kokemusta niiden toteutumisesta.

https://yhteiso.elisa.fi/ideapaja-57/disneyn-suoratoistopalvelu-elisan-valikoimiin-512929

Katsotaan nyt kumpi saa hoidettua homman nopeammin maaliin asti.

0 tykkäystä
Highlighted
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎11-06-2018
Kirjoituksia: 55
34/34

Niinpä, ja mä kirjoitin ton saman idean tonne Elisan puolelle jonka linkkasit. Mut näyttää silt et Elisaa sentään kiinnostaa toi mun laittama idea enemmän kuin Teliaa.

Voi olla et Telia hautaa tän mun idean kaikessa hiljaisuudessa kun ne vaan sanoo et tää on kokoajan selvityksessä.

0 tykkäystä