Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64847
Kirjoituksia 176379

Hybrid-laajakaista ja tv:n pätkivä kuva



Highlighted

Hybrid-laajakaista ja tv:n pätkivä kuva

Uusi keskustelija
Viestejä 16 kpl

Hybrid-laajakaista ja tv:n pätkivä kuva

1/6

Siitä asti kun olen hybridi modeemin saanut on ilmeentynyt ongelmia joita ei vanhalla liittymällä ollut. Tämän tästä pitää resetoida että toimii taas noin viikon. Edellisen resetoinnin jälkeen taas tv kuva näkyy mutta modeemin vaihdosta asti ollut ärsyttävä ongelma, kun tv kuvassa tapahtuu enemmän, esim sataa lunta tai äsken elokuvassa kuvattiin laumaa hevosia niin kuva pätkii kovasti. Tämä ei poistu vaikka kaikki on resetoitu ja nollattu ja johtoja irrotellut. Nopeustestikin näyttää noin 15mb ja vanhalla tuntui nopeammalta. Jotain fixailuja tähän. 6 vuotta ollut tämä sonera/teliatv. Ongelmat alkoi vasta kun ei annettu muuta vaihtoehtoa kuin ottaa hybridi modeemi.

 

Edit EssiJn: Muokattu otsikkoa

Vastaa
0 tykkäystä
5 vastausta
Highlighted

Telialainen
Viestejä 370 kpl

2/6

Onko sinulla digiboksi kytketty modeemiin suoraan verkkokaapelilla vai onko käytössä langaton yhteys tai jotain muita kuten datasähkölaitteita? Mikäli on niin pystyisitkö kokeilemaan suoraan verkkokaapelilla modeemista?

Modeemin ja puhelinpistorasian välissä tulee pitää mahdollisimman lyhyt puhelinjohto ja jos et vaihtanut sitä saatuasi Hybrid-modeemin, niin suosittelen kokeilemaan sillä uudellakin puhelinkaapelilla.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 16 kpl

3/6

Kokeilin verkkokaapelillakin ja menossa kolmas puhelinkaapeli myös.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Telialainen
Viestejä 370 kpl

4/6

Tosi hyvä, että olet jo niitä testannut. Kerroit tuossa aiemmin, että kaikki on resetoitu. Onko digiboksista poistettu ohjelmisto ja annettu sen lautautua uudelleen? Tästä löytyisi ohjeet. Valikosta suosittelen tekemään molemmat: remove software ja factory reset. 

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 16 kpl

5/6

Olen tehnyt senkin. Ei apua

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Telialainen
Viestejä 370 kpl

6/6

Ottaisitko yhteyden meihin esim chatin kautta tai laittaisitko häiriöilmoituksen omien sivujen kautta, niin päästäisiin katsomaan yhteyttäsi tarkemmin, kun kuulostaa, että kaikki voitava siellä kotosalla on jo tehty.

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.