06-10-2016 18:15
06-10-2016 19:07
Hei Karru ja tervetuloa Klaaniin!
Olisiko asuinalueellasi vikaa tai suunniteltua huoltokatkosta meneillään Kaapeliyhteydessä? https://www.sonera.fi/asiakastuki/vika-ja-hairiotiedotteet
06-10-2016 19:31
11-10-2016 14:36
Tuollaiset satunnaiset pätkimiset voi olla aika vaikeita paikantaa. Kuinka usein vikaa nyt on suurin piirtein ollut? Suosittelisin meilkeinpä vaihtamaan esimmäisenä antennijohdon ja hakemaan kanavat uudelleen. Jos asunnosta löytyy toista antennipistoketta, niin kannattaa myös siitä koittaa. Jos käytössä on joku haaroitin/jakaja niin on hyvä testata ilman sitä.
Jos käytössä on pari eri laitetta eri pistokkeissa, niin silloin vika todennäisemmin on jossain verkon puolella. Toinen varma merkki verkon viasta on se, että naapurilla on samoihin aikoihin alkanut vastaava vika. Näissä suosittelisin suoraan soittelemaan vikapalveluun puh. 0206 90101 (mpm/pvm).