Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Karru
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kaapelit HD kanavat pätkivät

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kaapelit HD kanavat pätkivät ( ei signaalia) melkein päivittäin
3 vastausta
kiisseli67
Kunniajäsen
  • 2580 custom-general.kudos
  • 4108 custom-general.replies
  • 340 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei Karru ja tervetuloa Klaaniin!

 

Olisiko asuinalueellasi vikaa tai suunniteltua huoltokatkosta meneillään Kaapeliyhteydessä? https://www.sonera.fi/asiakastuki/vika-ja-hairiotiedotteet

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Karru
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ei ainakaan tiedoitteessa näy. Vika toistuu aina silloin tällöin.
KalleHa
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 14 custom-general.kudos
  • 148 custom-general.replies
  • 14 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tuollaiset satunnaiset pätkimiset voi olla aika vaikeita paikantaa. Kuinka usein vikaa nyt on suurin piirtein ollut? Suosittelisin meilkeinpä vaihtamaan esimmäisenä antennijohdon ja hakemaan kanavat uudelleen. Jos asunnosta löytyy toista antennipistoketta, niin kannattaa myös siitä koittaa. Jos käytössä on joku haaroitin/jakaja niin on hyvä testata ilman sitä.

 

Jos käytössä on pari eri laitetta eri pistokkeissa, niin silloin vika todennäisemmin on jossain verkon puolella. Toinen varma merkki verkon viasta on se, että naapurilla on samoihin aikoihin alkanut vastaava vika. Näissä suosittelisin suoraan soittelemaan vikapalveluun puh. 0206 90101 (mpm/pvm).