Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Arris12Narris
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kaapeliyhteys digiboxista ei toimi

Minulla on Techicolor TG799 Xtream-reititin ja Arris VIP5305W UHD-digiboksi. Taloon tulee lisäksi Telian uunituori valokuituyhteys ja asunnossa on juuri asennettu sisäverkko. Kaikki siis siltä osin kunnossa. Telvisioon tulee kuva suoraan tietoliikkennepistorasiasta ethernet-kaapeleilla ilman digiboksia. Kun otan ethetnet johdon pois ja asennen sen paikalla reitittimen ja digiboksin niiden mukana tulleiden ohjeiden mukaan, ei kaapeliyhteys toimi. Missä vika voisi olla?

2 vastausta
irritus
Konkari
  • 544 custom-general.kudos
  • 948 custom-general.replies
  • 82 custom-general.solutions

Oletko selvittänyt, toimiiko internet-yhteys ylipäätään Techicolor TG799 Xtream läpi? Kytke televisio Technicoloriin ja katso toimiiko? Saavatko tietokone, tabletti tai puhelin yhteyden Techicolorin kautta?

 

Ovathan WAN ja LAN varmasti oikein päin. Eli huoneistojakamon nousu-liittimeen kytketty Ethernet-johto menee Technicolorin punaiseen WAN-liittimeen. Ja jakamolta televisiolle ja digiboksille menevät johdot ovat Technicolorin keltaisissa LAN-liittimissä?

Arris12Narris
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Wan ja Lan ovat kyllä oikein päin. Tuota TV:n kytkemistä voisi kyllä kokeilla...Kiitos!