Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Lotss
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kanavapakettien lopettaminen

Saatiin kk sitten arvonnan kautta telian kanavapaketti käyttöön ja sieltä tietyt suoratoistopalvelut ilmaiseksi. Ilmainen jakso on nyt päättymässä enkä halua että jatkuu maksullisena. Ongelmana on se etten ole missään vaiheessa kirjautunut ja ottanut tätä ilmaisjaksoa käyttöönikään. Saanko sen silloin miten lopetettua?? 

 

Edit NikoNo: siirretty viesti oikeaan osioon

1 vastaus
NikoNo
Moderaattori
Moderaattori
  • 664 custom-general.kudos
  • 1502 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Moikka @Lotss ja tervetuloa Yhteisöön keskustelemaan!

 

Kanavapaketit voi lopettaa helpoiten kirjautumalla telia.fi sivuille tai Minun Telia -sovellukseen käyttäen mobiilivarmennetta tai nettipankkitunnistautumista. Tätä kautta voit hallinnoida kaikkia liittymiäsi ja palveluitasi helposti.

 

Kanavien lopettaminen hoituu kirjautumisen jälkeen seuraavan polun kautta:

 

Liittymäni ja palveluni -> Telia TV -> Kanavapaketit -> Käytössäsi nyt

 

Avautuvalta listalta sitten voi muokata ja lopettaa kaikki haluamansa paketit. Käytännössä paketit päättyvät sitten heti samalle päivälle, kun irtisanomisen klikkaa eteenpäin.

 

Onnistuuko näillä ohjeilla?