Kehitetäänkö selaimella toimivaa Telia tv-palvelua enää?

  • 11 August 2021
  • 3 kommenttia
  • 8 katselukertaa

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Kehitetäänkö selaimella toimivaa Telia tv- palvelua enää? Nyt on ollut varmaan jo puolen vuoden ajan niin, että kun yrittää katsoa jotakin Mtv:n, Subin, Avan- ohjelmaa tallenteista, niin tulee teksti "toisto epäonnistui, yritä uudelleen." Miten voi maksullinen, siis MAKSULLINEN palvelu olla näin huono? Ottaisitte mallia Elisa Viihteestä, Elisalla tallenteita voi saumattomasti katsoa digiboksilla, sovelluksella ja SELAIMELLA! Miksi Telia ei tähän pysty?


3 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Lisäksi ne tallenteet, jotka alkavat selaimella pyörimään, ovat käytännössä katselukelvottomia. Hirveä epäsynkka puheen ja kuvan välillä!

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +8

@jarkko35  kirjoitti:

Lisäksi ne tallenteet, jotka alkavat selaimella pyörimään, ovat käytännössä katselukelvottomia. Hirveä epäsynkka puheen ja kuvan välillä!




Telia TV-palvelun tallennuksissa on tosiaan ollut häiriötilanteita (viimeksi heinäkuussa). Vialla olevia tallennuksia ei valitettavasti saada palautettua. 4.8. jälkeen tehdyissä tallennuksissa ei enää ole onneksi häiriöitä havaittu. Tästä olikin häiriötiedote sivuillamme.

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +7

@jarkko35  kirjoitti:

Kehitetäänkö selaimella toimivaa Telia tv- palvelua enää? Nyt on ollut varmaan jo puolen vuoden ajan niin, että kun yrittää katsoa jotakin Mtv:n, Subin, Avan- ohjelmaa tallenteista, niin tulee teksti "toisto epäonnistui, yritä uudelleen." Miten voi maksullinen, siis MAKSULLINEN palvelu olla näin huono? Ottaisitte mallia Elisa Viihteestä, Elisalla tallenteita voi saumattomasti katsoa digiboksilla, sovelluksella ja SELAIMELLA! Miksi Telia ei tähän pysty?


Selaimella toimivaa Telia TV -palvelua kehitetään edelleen. Uusi versio on luvassa loppuvuoden aikana. 🙂>

Vastaa