https://yhteiso.telia.fi/t5/Telia-TV/Jatkuva-tallennus/td-p/172376 Tuossa ketjussa oli aikalailla samaa tuskaa mihin olen uutena tv-asiakkaana törmännyt. Voisin elää tuon jatkuvan tallennuksen kanssa, että sen saa laitettua vain telia.fi/tallennus sivun kautta, mutta se suurempi ongelma on siinä, että jatkuvat tallennukset menee vain digiboksiin eikä ole katsottavissa esimerkiksi mobiiliapplikaation kautta. Olenhan ymmärtänyt oikein?
Ja laitan vielä kertauksena oman ymmärrykseni miten palvelu toimii, jos jollekin uudelle asiakkaalle iloa tästä ymmärryksestä. Nyt asiat näyttää selvältä, mutta kaiken alla olevan selvittämiseen mennyt aika paljon aikaa ja asiakaskokemuksena telia tv:n käyttöönotto ja ymmärtäminen ollut siis todella huono.
Pitää olla omat telian tunnukset, jos haluaa katsella telia.fi/tallennus sivua mikä on toistaiseksi ainoa paikka tehdä ohjelmille jatkuva tallennus. Nämäkin jatkuvat tallennukset menee ainoastaan digiboksiin etkä voi niitä verkon / mobiiliappin kautta katsella. Mikäli erehdyt täältä laittaa yksittäisenkin ohjelman tallennukseen menee sekin vain digiboksille.
Erikseen sitten pitää olla telian tv-tunnukset, jotta voi kirjautua tv.telia.fi palveluun tai mobiiliapplikaatioon. Nämä nyt on edes jokseenkiin ok palveluita, mutta kun se jatkuva tallennus ei toimi täällä niin aika turhauttavaa.
Eikä eri laitteilla tallenteiden katsominen jatku samasta kohtaa mihin jäänyt.
Telian infosivulta saa käsityksen, että kaikki onnistuu ja voit nauhoittaa mistä vaan ja katsoa mistä vaan https://www.telia.fi/…/telia-tv-digiboksi-…/tallennuspalvelu Mutta Telian tuen vastaus oli, että tuo sisältää vanhentunutta tietoa. Okei, kannattaisko päivittää? :)