Kaapeli-TV:n heinäkuun lasku tuli kahteen kertaan, toisen eräpäivä 22. ja toisen 29.07. Laskut muuten identtiset, ainoastaan viitenumerossa on yhden numeron ero. Lienee ok, jos jätän toisen näistä maksamatta? E-laskusopimus on voimassa, joten miten näin pääsi käymään?
Hei Pirkka! Meiltä on lähtenyt kaksi laskua, koska ensimmäisessä laskussa viitenumero oli virheellinen. Kun maksat 29.7. eräpäivällä olevan laskun, menee kaikki niinkuin pitääkin. Kysessä siis poikkeusellinen virhetilanne 🙂
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
Jos maksu lähti tililtäsi herjaamatta viitenumeroa on asia ok ja voit poistaa tuon 29.7. eräpäivällä olevan laskun.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
Mulle tuli myös lasku kahteen kertaan ja epähuomiossa myös maksoin molemma (e-lasku käytössä). Mites nyt; palautuuko ylimääräinen maksu tilille vai hyvitetäänkö se ensi kuun laskussa?
Eipä tuota tuplamaksua kyllä oltu hyvitetty seuraavassa laskussa; ihan tuli normaali lasku verkkopankkiin. Mahtaako hyvitys tulla sitten vasta syyskuun laskuun vai pitääkö asiaa käydä selvittämässä Soneran liikkeessä / asiakaspalvelussa?
Pahoittelut viivästyneestä vastauksesta. Tuplasuoritus täällä näkyy mutta jostain syystä se ei nyt kohdistunut automaattisesti tulevaan laskuun kuten piti. Maksa saamasi lasku normaalisti. Laitoin pyynnön reskontraamme, jotta kohdistavat suorituksen nyt manuaalisesti seuraavaan kertyvään laskuun.