Liiga ja Telia TV


Eli, jos haluan seuraavat 6 kautta katsoa liigaa, minun pitää maksaa pelikuukausilta vähintään 19,90€, lisäksi minun pitää ostaa chromecast, että nään pelit? Sisältääkö tuo summa mitään muuta ku liigan pelit? 


 


Lisäksi täältä viestejä lukiessani Telia tv ei vakuuta toimivuudellaan, eli kokemuksia kehiin, kannattaako noin suolasta hintaa edes maksaa?


 


Edit IlariJR: otsikko muokattu kuvaavammaksi.


2 kommenttia

Kunniamerkki +14

@Mytty48 kirjoitti:

 


Lisäksi täältä viestejä lukiessani Telia tv ei vakuuta toimivuudellaan, eli kokemuksia kehiin, kannattaako noin suolasta hintaa edes maksaa?




Jos luet esim Elisan tai Dna:n palstaa, kyllä sielläkin valitetaan heidän vastaavista palveluistaan. 


 


Omat kokemukseni Telia tv:stä digiboksilla ovat pelkästään positiivisia. Käytössä ollut varmasti reilun 6v, joskus jotain pientä ongelmaa toki ollut mutta jokaisessa palvelussa on joskus vikatilanteita kyse on lähinnä siitä kuinka ne hoidetaan ja Telia on mielestäni hyvin ne hoitanut. Kovalevytallennus joka mahdollistaa maksukanavien tallennuksen on Telialla tärkeä lisäominaisuus joka esim. Elisalta puuttuu.


 


Myös palveluun tilattava laaja sisältö on pitänyt asiakkaana, ja hyvät tarjoukset kanavapaketeista. (esim. Viasat viihde 1kk 0e) Huomattavaa on lisäksi että Telian Mix s ja m paketteihin kaikki kanavat saa valita itse, Elisan Mix s ja m paketeissa on valmiina kiinteät kanavat ja vain 2-4 kanavaa saa valita itse.


 


Tuossa aiemmin tekemäni vertailu, jonka voit lukea jos harkitset jompaa kumpaa palvelua https://yhteiso.telia.fi/t5/Blogi/Testissa-Telia-TV-ja-Elisa-Viihde/ba-p/155151

Moi @Mytty48 ja tervetuloa Telia Yhteisöön! @tilasto vastasikin jo hyvin Telia TV:seen liittyen ja kannattaa lukea hänen tekemä kirjoitus asiasta.

Liiga siirtyy tosiaan yksinoikeudella meille ensi kaudesta lähtien ja alkuvaiheessa myyntiin tulee Liigapassi ja Joukkuepassi. Voit seurata matseja Telia TV –digiboksilla, Telian kaapeli-TV:ssä sekä Telia TV -sovelluksen kautta. Tässä vielä kaikki vaihtoehdot avattuna:



  • Telia kaapelikortti (Telian kaapeli-TV talouksiin)

  • Telia TV digiboksi (saatavilla kaikkiin nettiyhteyksiin operaattorista riippumatta)

  • Telia TV sovellus eri puhelinmalleille ja tableteille (Android / iOS)

  • Apple TV (uusimpaan versioon sovellus ladattavissa)

  • Chromecast (tv-kuva siirrettävissä kännykästä / tabletista Chromecastin avulla isolle ruudulle)

  • Tietokoneen kautta Chrome-selaimella tai Telia TV -sovelluksella


Lisäinfoa löytyy mm. kirjoittamastani Liiga-blogista, kannattaa tutustua :)


 

Vastaa