Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Jannen78
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

MIX M ylimääräinen kanavien vaihto?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei,

 

Eikö nyt olisi ihan reilua pistää kaikille MIX paketin haltijoille yksi ylimääräinen kanavan vaihtomahdollisuus tälle kuulle? Discoveryn kanavat pimeni alkukuusta, joten aika moni varmaankin suoritti tuon kanavan vaihtonsa, jottai sai paketin 10 kanavaa täyteen. Tänään 13.4. sitten loppui BBCn Entertainment ja Knowledge näkymästä ja valikoimaan uutena tuli BBC Brit ja Earth. Ei kai tässä nyt oikeasti tarvitse kaikkien odottaa toukokuulle, että pääsee tutustumaan näihin uusiin kanaviin?

16 vastausta
Jannen78
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Itselläni kanavan vaihtojen nollaaminen tältä kuulta onnistui kätevimmin Facebookin yksityisviestin kautta alle vuorokaudessa. Omien sivujen chatissä tätä ei pystytty hoitamaan vaan ohjattiin soitteleen asiakaspalveluun.

soneranyhri
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Joo chatti olikin hyödyllinen

"00:07:54 Jari : tuosta kannattaa ilman muuta tehdä vikailmoitus Omien sivujen kautta >palvelu pyyntö nappula alarivillä.
00:08:21 KIM LAUKKANEN : ja kestää ikuisuuden haluan ne näkymään nyt
00:09:34 Jari : Sitten kannattaa soittaa vikapalveluun: 0206 9 0101"

 

Tosi palvelualtis. Vika ilmoituksessa ei edes ollut sopivaa paikkaa omien sivujen vioille ja vikapalvelussa kukaan ei vastaa.

 

Teillä soneralla on kurssit käyty kuinka asiakasta juoksutetaan paikasta toiseen ja suututtamaan.

 

Ja muuten ei onnistunut kanavien vaihto vaikka viimeksi vaihdoin kanavia yli vuosi sitten. Se siitä vaihda kerran kuukaudessa.

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5503 custom-general.kudos
  • 5103 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moro sonerayhri ja tervetuloa Klaaniin 🙂

Tuohon vikailmoituksen tekoon Omilla Sivuilla on pari vaihtoehtoa:

1) Pääsivun Palvelupyyntö-linkki ja sieltä Jätä palvelupyyntö -> Laajakaista-asiat -> Muita asioita
2) Valitse Pääsivun liittymäkarusellista Sonera Viihde ja sen jälkeen Tee vikailmoitus

Noilla eteenpäin? 🙂

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

niepa83
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Vaihdoin viime viikon torstaina puhelimitse BBC Entertainment ja BBC Knowledge kanavat uusiin BBC Brit ja BBC Earth kanaviin, mutta viikon odottelun jälkeen kanavat eivät näy vieläkään. HD-linkitys on tehty jo pari vuotta sitten, joten siitä ei jää kiinni. Kanavahaun tein perjantaina, mutta sekään ei auttanut.
MiaSL
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 113 custom-general.kudos
  • 734 custom-general.replies
  • 49 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@niepa83 Näkyykö kanavat kuitenkin Mix-paketissa Omilla Sivuilla? Jos ei, niin sitten on jotain vaihdossa mennyt pieleen. Voit Omilla Sivuilla ottaa meihin yhteyttä Chatilla (vasemmassa yläkulmassa "Kysy meiltä"), saat asiakasneuvojan sieltä kiinni 24/7, ja kanavat saadaan laitettua kohdilleen samantien.

Jos on niin, että Mix-paketin kanavat näyttävät olevan ihan ok Omilla Sivuilla, kannattaa olla yhteydessä Tekniseen Asiakaspalveluumme p. 0206 9 0101, tarkistellaan sitä kautta missä mättää.

Pongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Tykkää"
Saitko avun probleemaasi --> klikkaa "Hyväksy ratkaisuksi"
Omilla Sivuilla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7


 


niepa83
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ei näy uusia kanavia omilla sivuilla, enkä pysty vieläkään vaihtamaan kanavia sitä kautta, tulee edelleen "muutosten tallennus epäonnistui" ilmoitus.
MiaSL
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 113 custom-general.kudos
  • 734 custom-general.replies
  • 49 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@niepa83 Okei, eli kannattaa napata chat yhteys meille päin. Kirjaudu vielä Omille Sivuille, ja valkkaa yläreunasta se "Kysy meiltä"-kohta, niin saat chatin auki Hymiö Onnellinen

Pongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Tykkää"
Saitko avun probleemaasi --> klikkaa "Hyväksy ratkaisuksi"
Omilla Sivuilla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7