Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
ky3108
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 12 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

MIX-kanavapaketti

HEI! Omilla sivuilla ei vaihtamaan Mix-kanavapaketin kanavia kun tulee linkin takaa viesti "Harmillista, mutta etsimääsi palvelua ei löytytynyt. Se on voinut poistua sivustoltamme tai sen osoite on kenties muuttunut. löytääksesi tarvitsemasi tiedot voit palata takaisin Omien Sivujen etusivulle. "

10 vastausta
Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 797 custom-general.kudos
  • 1049 custom-general.replies
  • 72 custom-general.solutions

Kiitokset @ky3108 huomiosta!  Uudistetulla sivustolla saattaa olla linkeissä vielä viilattavaa. Laitoinkin tästä tiedon saman tien eteenpäin, jotta ohjaus saadaan korjattua.

 

 


@ky3108 kirjoitti:

HEI! Omilla sivuilla ei vaihtamaan Mix-kanavapaketin kanavia kun tulee linkin takaa viesti "Harmillista, mutta etsimääsi palvelua ei löytytynyt. Se on voinut poistua sivustoltamme tai sen osoite on kenties muuttunut. löytääksesi tarvitsemasi tiedot voit palata takaisin Omien Sivujen etusivulle. "


 

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
PH611
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Koskakohan tuon saatte korjattua?

Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 797 custom-general.kudos
  • 1049 custom-general.replies
  • 72 custom-general.solutions


@PH611 kirjoitti:

Koskakohan tuon saatte korjattua?


Toivon mukaan pian. Eilen laitoin korjauspyyntöä eteenpäin. Päivityspyynnöissä on ilmeisesti jonoa jonkin verran mutta varmasti ottavat tämänkin viilauksen työn alle heti kun mahdollista!

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
Seuloja
Uusi jäsen
  • 3 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tämä Mixin vaihdon sulku on kestänyt jo aika kauan. Jos se Soneran ja Telian sulautumisesta johtuu, on erikoista että koodauksia hoidetaan jälkeen päin. Johtuu mistä hyvänsä, tämä alkaa lähestyä sopimusrikkomusta, koska mistään tilapäisestä viasta ei enää ole kysymys. Kun yrittää vaihtaa, edelleen vaan "harmitellaan" ja kehotetaan etsimään vastausta Omilta sivuilta, josta sitten sama tyhjän pyöritys jatkuu. Vähintään korjauksen aikataulu pitäisi moderaattorin tähän kysyä ja esittää. 

PH611
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tosiaan jo yli viikon ollut toimimatta, käsittämätöntä toimintaa Telialta. Selkeä arvio ainakin pitäisi tulla, koska valmis. Ei nettisivujen linkin/alisivun korjaus nyt niin vaikeaa ole

Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 797 custom-general.kudos
  • 1049 custom-general.replies
  • 72 custom-general.solutions

Tässä onkin nyt vähän muusta probleemasta kyse kuin pelkästä linkin korjauksesta. Eli Mix kanavien vaihtaminen ei onnistu Telia.fi -sivustolla tällä hetkellä lainkaan. Vika on korjauksessa mutta tarkempaa aikataulua ei tällä hetkellä ole tiedossa. Mikäli Kaapeli-Tv asiakkaat haluavat muokata Mixin sisältöä, onnistuu se tällä hetkellä Asiakaspalvelun kautta.

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
Seuloja
Uusi jäsen
  • 3 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Palaan asiaan nyt kuukausien jälkeen. Edelleenkään Mixin kaapelikanavia ei voi vaihtaa, edelleenkään sivuilla ei kerrota tilanteesta mitään. Ajatellaanko, että tyhmänkin täytyy ynmärtää ettei toimi, kun ei kerran toimi? Mitäpä siitä sitten mitään sanomaan? Kuukausien takaisissa vastauksissa kerrottiin, että kovasti ollaan korjaamassa. Voisiko nyt oikeasti kertoa asiakkaille, mistä on kysymys ja onko mitään korjausaikataulua olemassa? Onko Telialla niin paljon asiakkaita, että on varaa toimia näin huonosti? Kuluttaja-asiamieheltäkö tätä pitää kysyä, kun mitään ei tapahdu?

RaMaria
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 483 custom-general.kudos
  • 1346 custom-general.replies
  • 100 custom-general.solutions

@Seuloja kanavien vaihtoon liittyvä vikatilanne on jo tosiaan korjattu, ja testasimme vielä, että toimii ihan normaalisti tuo vaihto omalle kortillekin. 

Mielellämme katsottaisiin sun kanssa tarkemmin mikä tässä on, jos olet yhteydessä esimerkiksi chatilla. 🙂 

Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!

Seuloja
Uusi jäsen
  • 3 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

OK,  nyt toimii. Sorry että ehdin hermostua. Alkoi muuten toimia vasta sitten kun ensin kokeeksi poistin yhden kanvan käytöstä; sen jälkeen antoi lisätä ja vaihtaa.