Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Malogolbe
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

MTV, Nelonen ja Sub eivät näy Telia TV:n mobiilipalvelussa

MTV3 ,4 ja sub eivät näy kännykässäni. Miksi?

Edit SaJoonas: muokattu otsikkoa ja poistettu toinen samanlainen ketju

6 vastausta
SaJoonas
Moderaattori
Moderaattori
  • 282 custom-general.kudos
  • 613 custom-general.replies
  • 68 custom-general.solutions

@Malogolbe  kirjoitti:

Hei @Malogolbe ja tervetuloa Yhteisöön!

Ovatko kanavat aiemmin näkyneet normaalisti? Onhan sinulla aktiivinen tilaus Tallennuspalvelusta voimassa?

Moderaattori | Salirotta | Esports | Apple |
Malogolbe
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos

@SaJoonas  kirjoitti:

@Malogolbe  kirjoitti:

Hei @Malogolbe ja tervetuloa Yhteisöön!

Ovatko kanavat aiemmin näkyneet normaalisti? Onhan sinulla aktiivinen tilaus Tallennuspalvelusta voimassa.

Eivät ole koskaan näkyneet paitsi boksilla. Tallennus palvelu tilattu eilen. Kuka kertoo onko se toimitettu?

Tää sählääminen alkaa jyrsiä!

Nää sovellukset pitäs saada toimimaan. Ilman päivän selvittelyä!

Edit SaJoonas: muokattu lainaus

SaJoonas
Moderaattori
Moderaattori
  • 282 custom-general.kudos
  • 613 custom-general.replies
  • 68 custom-general.solutions

@Malogolbe  kirjoitti:
Eivät ole koskaan näkyneet paitsi boksilla. Tallennus palvelu tilattu eilen. Kuka kertoo onko se toimitettu?

Tää sählääminen alkaa jyrsiä!

Nää sovellukset pitäs saada toimimaan. Ilman päivän selvittelyä!

Täällä Yhteisön puolella emme pääse asiakastietoihin käsiksi, jotta voisimme tilauksen tilannetta tarkistella. Oletko kokeillut kirjautua Minun Teliaan nettisivujen tai sovelluksen kautta ja tarkistanut näkyykö Tallennuspalvelu siellä aktiivisena? Sen tulisi löytyä "Telia TV -mobiilissa" -välilehdellä. Jos siellä lukee "Tilaus käsittelyssä", niin Tallennuspalvelun tilaus ei mahdollisesti ole mennyt läpi. Voimme tutkia tilannetta tarkemmin asiakaspalvelussa.

Moderaattori | Salirotta | Esports | Apple |
VAHAKIVELI
Uusi jäsen
  • 2 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies

Olen kirjoittanut tästä asiasta aikaisemminkin, tuolloin vastaus oli, että ongelma Telialla tiedossa ja työn alla. Aika monta viikkoa kuitenkin on kulunut ja sama ongelma jatkuu.. MTV3, Sub ja Nelonen eivät näy läppärillä. Tallennupalvelun tilaus aktiivinen Minun Teliassa. Kaikki kanavat näkyvät kännykällä, tabletilla ja kotona digiboksilla, mutta eivät läppärillä. En voi ymmärtää mikä voisi olla syynä tähän. Ylen ja Alfan ohjelmat näkyvät moitteetta. 

AaTanja
Moderaattori
Moderaattori
  • 162 custom-general.kudos
  • 345 custom-general.replies
  • 19 custom-general.solutions

@VAHAKIVELI  kirjoitti:

Olen kirjoittanut tästä asiasta aikaisemminkin, tuolloin vastaus oli, että ongelma Telialla tiedossa ja työn alla. Aika monta viikkoa kuitenkin on kulunut ja sama ongelma jatkuu.. MTV3, Sub ja Nelonen eivät näy läppärillä. Tallennupalvelun tilaus aktiivinen Minun Teliassa. Kaikki kanavat näkyvät kännykällä, tabletilla ja kotona digiboksilla, mutta eivät läppärillä. En voi ymmärtää mikä voisi olla syynä tähän. Ylen ja Alfan ohjelmat näkyvät moitteetta. 

Näin tosiaan on, että tuo sinun ja @Malogolben kuvailema tilanne vielä jatkuu, mutta on meillä paraiakaa työstössä. 

Yhteisön moderaattori
Malogolbe
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos

@AaTanja  kirjoitti:

@VAHAKIVELI  kirjoitti:

Näin tosiaan on, että tuo sinun ja @Malogolben kuvailema tilanne vielä jatkuu, mutta on meillä paraiakaa työstössä.