Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Malogolbe
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

MTV, Nelonen ja Sub eivät näy Telia TV:n mobiilipalvelussa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

MTV3 ,4 ja sub eivät näy kännykässäni. Miksi?

 

Edit SaJoonas: muokattu otsikkoa ja poistettu toinen samanlainen ketju

17 vastausta
SaJoonas
Moderaattori
Moderaattori
  • 293 custom-general.kudos
  • 636 custom-general.replies
  • 69 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Malogolbe@  kirjoitti:

MTV3 ,4 ja sub eivät näy kännykässäni. Miksi?


Hei @Malogolbe ja tervetuloa Yhteisöön!

Ovatko kanavat aiemmin näkyneet normaalisti? Onhan sinulla aktiivinen tilaus Tallennuspalvelusta voimassa?

Malogolbe
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@SaJoonas@  kirjoitti:

@Malogolbe@  kirjoitti:

MTV3 ,4 ja sub eivät näy kännykässäni. Miksi?


Hei @Malogolbe ja tervetuloa Yhteisöön!

Ovatko kanavat aiemmin näkyneet normaalisti? Onhan sinulla aktiivinen tilaus Tallennuspalvelusta voimassa.


Eivät ole koskaan näkyneet paitsi boksilla. Tallennus palvelu tilattu eilen. Kuka kertoo onko se toimitettu?

Tää sählääminen alkaa jyrsiä!

Nää sovellukset pitäs saada toimimaan. Ilman päivän selvittelyä!

 

Edit SaJoonas: muokattu lainaus

 

SaJoonas
Moderaattori
Moderaattori
  • 293 custom-general.kudos
  • 636 custom-general.replies
  • 69 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Malogolbe@  kirjoitti:
Eivät ole koskaan näkyneet paitsi boksilla. Tallennus palvelu tilattu eilen. Kuka kertoo onko se toimitettu?

Tää sählääminen alkaa jyrsiä!

Nää sovellukset pitäs saada toimimaan. Ilman päivän selvittelyä!


Täällä Yhteisön puolella emme pääse asiakastietoihin käsiksi, jotta voisimme tilauksen tilannetta tarkistella. Oletko kokeillut kirjautua Minun Teliaan nettisivujen tai sovelluksen kautta ja tarkistanut näkyykö Tallennuspalvelu siellä aktiivisena? Sen tulisi löytyä "Telia TV -mobiilissa" -välilehdellä. Jos siellä lukee "Tilaus käsittelyssä", niin Tallennuspalvelun tilaus ei mahdollisesti ole mennyt läpi. Voimme tutkia tilannetta tarkemmin asiakaspalvelussa.

VAHAKIVELI
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 13 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Olen kirjoittanut tästä asiasta aikaisemminkin, tuolloin vastaus oli, että ongelma Telialla tiedossa ja työn alla. Aika monta viikkoa kuitenkin on kulunut ja sama ongelma jatkuu.. MTV3, Sub ja Nelonen eivät näy läppärillä. Tallennupalvelun tilaus aktiivinen Minun Teliassa. Kaikki kanavat näkyvät kännykällä, tabletilla ja kotona digiboksilla, mutta eivät läppärillä. En voi ymmärtää mikä voisi olla syynä tähän. Ylen ja Alfan ohjelmat näkyvät moitteetta. 

AaTanja
Moderaattori
Moderaattori
  • 194 custom-general.kudos
  • 496 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@VAHAKIVELI@  kirjoitti:

Olen kirjoittanut tästä asiasta aikaisemminkin, tuolloin vastaus oli, että ongelma Telialla tiedossa ja työn alla. Aika monta viikkoa kuitenkin on kulunut ja sama ongelma jatkuu.. MTV3, Sub ja Nelonen eivät näy läppärillä. Tallennupalvelun tilaus aktiivinen Minun Teliassa. Kaikki kanavat näkyvät kännykällä, tabletilla ja kotona digiboksilla, mutta eivät läppärillä. En voi ymmärtää mikä voisi olla syynä tähän. Ylen ja Alfan ohjelmat näkyvät moitteetta. 


Näin tosiaan on, että tuo sinun ja @Malogolben kuvailema tilanne vielä jatkuu, mutta on meillä paraiakaa työstössä. 

Yhteisön moderaattori | TV & dekkarit | Samsung |
Malogolbe
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@AaTanja@  kirjoitti:

@VAHAKIVELI@  kirjoitti:

Olen kirjoittanut tästä asiasta aikaisemminkin, tuolloin vastaus oli, että ongelma Telialla tiedossa ja työn alla. Aika monta viikkoa kuitenkin on kulunut ja sama ongelma jatkuu.. MTV3, Sub ja Nelonen eivät näy läppärillä. Tallennupalvelun tilaus aktiivinen Minun Teliassa. Kaikki kanavat näkyvät kännykällä, tabletilla ja kotona digiboksilla, mutta eivät läppärillä. En voi ymmärtää mikä voisi olla syynä tähän. Ylen ja Alfan ohjelmat näkyvät moitteetta. 


Näin tosiaan on, että tuo sinun ja @Malogolben kuvailema tilanne vielä jatkuu, mutta on meillä paraiakaa työstössä. 


 

VAHAKIVELI
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 13 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei, edelleenkään ei läppäriä käytettäessä Telia TV:n tallenteet näy!  Tämä koskee kaiken aikaa esim. Subin, MTV3:n eikä nelosen ohjelmia. Monien muiden kanavien tallenteet näkyvät.  Ongelma jatkunut jo puoli vuotta. Tuntuu turhauttavalta katsoa lempiohjelmat kännykän ruudulta, kun läppäri ei niitä suostu näyttämään. Onko asiaa viety eteenpäin?

SakuMik
Moderaattori
Moderaattori
  • 28 custom-general.kudos
  • 103 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@VAHAKIVELI@  kirjoitti:

Hei, edelleenkään ei läppäriä käytettäessä Telia TV:n tallenteet näy!  Tämä koskee kaiken aikaa esim. Subin, MTV3:n eikä nelosen ohjelmia. Monien muiden kanavien tallenteet näkyvät.  Ongelma jatkunut jo puoli vuotta. Tuntuu turhauttavalta katsoa lempiohjelmat kännykän ruudulta, kun läppäri ei niitä suostu näyttämään. Onko asiaa viety eteenpäin?


Tämän häiriön korjaus meillä tosiaan vieläkin meneillään. Varmistaisin, että onko siis kyseessä toistuvat sarjatallennukset? Voisit myös kokeilla asettaa tallenteet tv.telia.fi sivultamme, ei sovelluksella.

VAHAKIVELI
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 13 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei, kiitos paljon vinkistä! Olen tosiaan käyttänyt sovellusta tallennusten tallentamista varten ja usein sarjojen osalta myös sarjatallennusta. Nyt kokeilin tallentaa telia.fi-sivulta yksittäisiä ohjelmia suoraan ja ainakin nyt ne näyttäisi olevan myös läppärillä toistettavissa. Toivoisin kuitenkin, että myös sovelluksella tehtävät toallennukset onnistuisivat ja sarjatallentaminen on hyödyllinen ominaisuus.