Nyt kun kysyt, niin jos olisi 100% varmuus, että auto (tai tässä tapauksessa Sonera Viihde) tulee kuntoon, niin voisin odottaa viikon tai pari, edellyttäen että käytössä olisi korvaava kulkuneuvo.
Ikävä kyllä, kuvittelin jo alkuvuoden ongelmien jälkeen että ongelmat olisi jo ratkaistu, mutta näköjään ei. Itse olen ottanut tämän palvelun vain ja ainoastaan TV:n katselun ja tallennusten takia. Molemmissa on, kuten hyvin tiedät enemmän tai vähemmän ongelmia. Huonoa käytettävyyttä ja puutteellisia ominaisuuksia en edes lue tässä ongelmiksi. Katoavat tallenteet ja ajastukset, sekä säännöllisen epäsäännölliset yhteysvirheet (jostain kumman syystä suurin osa klo 21 alkaen) ovat mielestäni selviä vikoja jotka haittaavat palvelun käyttöä.
Jossain toisessa ketjussa oli maininta joukosta ammattilaisia jotka työskentelevät näiden ongelmien kimpussa. Heille voisi laittaa palautetta, ettei maksevia asiakkaita käytettäisi beta-, jopa alfatestaajina. Kyllä koodarin hiekkalaatikko täytyy olla eristetty kuluttajalle suunnatusta tuotteesta. Samalla voisi kysyä mahdollisuudesta tuotteen downgreidaukseen jos päivitys menee syystä tai toisesta per**lleen. Jos tällöin menetetään pariksi viikoksi uusi, mullistava vuokraelokuvan pausetoiminto, on se huomattavasti parempi kuin että tuhansilta asiakkailta sekoaa laitteet viikoiksi.
Ja vielä lopuksi. Älkää asiakaspalvelun porukka ottako näistä itseenne. Ainakaan allekirjoittanut ei kohdista valitusvirsiään teitä vaan edustamaanne yritystä kohden. Ikävä kyllä, suurta taloa ei näytä kiinnostavan asiakkaiden ongelmat ennen kuin osakkeenomistajat alkavat kysellä asiakaskadon perään. Itse irtisanoin tänään perheen matkapuhelinliittymät ja seuraava tavoite on saada Viihteen sopimus purettua. Toivottavasti päättävä elin ilmoittaisi lähiaikoina menettelyohjeet...