Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
TimoKot
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Mobiili tallenne hyppii

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Telia Mobiili TV toimii muuten hyvin, mutta useampi Neloselta tallennettu elokuva ei toistu oikein - kuva hyppii edestakaisin, ts. sama kohta toistuu uudestaan, ääniraita jatkaa normaalisti. Buuttailut tms. ei auttaneet, ilmeisesti tallenne on rikki.

Onko tunnettu ongelma, onko ratkaisua? 

7 vastausta
klontti
Vakiokalustoa
  • 21 custom-general.kudos
  • 105 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tämä hyppiminen esiintyy muillakin kanavilla. TV1.llä uutisia katsellessa jää välillä katsomatta kokonaan, kuva ja ääni välillä kohdallaan, välillä kuva on vaikka uutisten alku ja ääni on jossain viiden minuutin päässä alusta jo menossa. Eräs päivä jäi tämä uutisten alun mainoskuva päälle ja uutiset meni sen alla, vain parin pikseliriviä näkyen uutisia.

NatGeo kanavalla tulee monesti asiat kahteen kertaan, ensin tekstit nopeasti, sitten peruuttaen ja toistaen normaalisti puheen ja tekstin.

Täsmää varmaankin välillä ääntä ja puhetta, koska kelaa välillä kuvaa nopeasti, vaihtelee kuvaa normaalin ja huonon välillä ym..

 

SaJoonas
Moderaattori
Moderaattori
  • 293 custom-general.kudos
  • 636 custom-general.replies
  • 69 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tervetuloa Yhteisöön @TimoKot

 

Tiedossamme ei ole tähän liittyvää vikaa. Koska kaikki perusniksit on ilmeisesti kokeiltu, kannattaa tehdä aiheesta häiriöilmoitus, jotta voimme tutkia tarkemmin mistä vika johtuu. Pääset tekemään häiriöilmoituksen lähettämällä yhteydenottolomakkeen.

Lomakkeen pääset täyttämään, kun klikkaat tästä

 

Jos haluat hoitaa asian puhelimitse, onnistuu toki sekin Hymiö Onnellinen Kaikki yhteydenottokanavamme löydät täältä

TimoKot
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

No, Palvelupyyntö-lomake ei toimi Chrome-selaimella, radiobuttonia ei saa valittua kun ruudulle tulostuu

Olen käynnistänyt laitteet uudelleen ja palauttanut digiboksin tehdasasetuksille, http://www.telia.fi/viihde-vika

SaJoonas
Moderaattori
Moderaattori
  • 293 custom-general.kudos
  • 636 custom-general.replies
  • 69 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@TimoKot kirjoitti:

Palvelupyyntö-lomake ei toimi Chrome-selaimella


Kokeilin testimielessä tuota lomaketta ja itsellä toimii palvelupyynnön lähetys Chromella. Olisikohan Chromen asetuksissa jotain, mitä pitäisi muuttaa tai joku selaimen päivitys, joka korjaisi asian? Kyseisen lomakkeen voi myös täyttää puhelimella. Yhteyden saa meihin toki chatin kautta tai puhelimitse tarvittaessa, jos asian hoito ei onnistu lomakkeen avulla. Hymiö Onnellinen

TimoKot
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kokeilin myös Firefoxilla ja IE:llä, sama juttu. Kyse oli siis Häiriöilmoitus, -> tv-asiat, -> telia-tv

 

Tein sitten Muu asia -ilmoituksen

SaJoonas
Moderaattori
Moderaattori
  • 293 custom-general.kudos
  • 636 custom-general.replies
  • 69 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Rupesin tutkimaan tätä lomakepohjaa tarkemmin ja huomasin, että Telia.fi -sivulle kirjautuneena tämä lomake ei toimi oikein kuten sanoit, mutta ilman kirjautumista se toimii. Nämä lomakkeet poikkeavat hieman toisistaan riippuen siitä oletko kirjautuneena sisään vaiko et. Laitan viestiä tästä eteenpäin.

Palvelupyyntö kyllä ohjataan oikeaan paikkaan, kun se saapuu käsittelyyn, joten uutta lomaketta ei tarvitse lähteä täyttelemään Hymiö Onnellinen

Sekunti
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1789 custom-general.kudos
  • 2276 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@SaJoonas kirjoitti:

Rupesin tutkimaaan tätä lomakepohjaa tarkemmin ja huomasin, että Telia.fi -sivulle kirjautuneena tämä lomake ei toimi oikein kuten sanoit, mutta ilman kirjautumista se toimii. Nämä lomakkeet poikkeavat hieman toisistaan riippuen siitä oletko kirjautuneena sisään vaiko et. Laitan viestiä tästä eteenpäin.

Palvelupyyntö kyllä ohjataan oikeaan paikkaan, kun se saapuu käsittelyyn, joten uutta lomaketta ei tarvitse lähteä täyttelemään Hymiö Onnellinen


@SaJoonas, totta! Tuo lomake on virheellinen sisäänkirjautuneilla kuten kuvassa näkyy 🙂

 

Palvelupyyntö

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich