Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64371
Kirjoituksia 175083

Motorola VIP 1003 ja 1930 nollaus

Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 8 kpl

1/13

Ostin Tori.fi:stä muutamalla kympillä vielä pakkausmuoveissa olevat Mororola VIP 1003- ja 1903-boksit. Ne pitäisi saada toimimaan Watson-palveluissa. Luin jostain näiltä sivuilta, että millään nollauksella tai resetoinneilla ei saa Soneran asetuksia laitteista pois niin, että ne toimisivat Watsonissa eli niissä toimisi vain Telia TV.

Onko tosiaan näin?

Voisiko joku Telian virallisempi edustaja vahvistaa asian.

Jos tämä on totta, millä hinnalla nykyään saa Telia Tv:n tai mikä sen virallinen nimi nyt onkaan?

Minulla on kotona Kaisanetin 300 megan kuituyhteys, lisäksi kotiverkko ja kahteen televisio-huoneeseen Intenon modeemista vedetyt Cat5e ja Cat6 -kaapelit.

0 tykkäystä
12 vastausta
Highlighted

Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 068 kpl

2/13

@Lassi100 kirjoitti:

Ostin Tori.fi:stä muutamalla kympillä vielä pakkausmuoveissa olevat Mororola VIP 1003- ja 1903-boksit. Ne pitäisi saada toimimaan Watson-palveluissa. Luin jostain näiltä sivuilta, että millään nollauksella tai resetoinneilla ei saa Soneran asetuksia laitteista pois niin, että ne toimisivat Watsonissa eli niissä toimisi vain Telia TV.

Onko tosiaan näin?

Voisiko joku Telian virallisempi edustaja vahvistaa asian.

Jos tämä on totta, millä hinnalla nykyään saa Telia Tv:n tai mikä sen virallinen nimi nyt onkaan?

Minulla on kotona Kaisanetin 300 megan kuituyhteys, lisäksi kotiverkko ja kahteen televisio-huoneeseen Intenon modeemista vedetyt Cat5e ja Cat6 -kaapelit.

Tervehdys @Lassi100 ja tervetuloa Telia Yhteisöön!

Minulla ei ole kyseisiä laitteita, mutta löysin vastauksen josta voisi olla apua ongelmasi ratkaisuun:

https://www.watson.fi/pctv/Info?page=info__16_

Toivottavasti tästä olisi apua sinulle! 🙂

PS. Telia TV -palvelun tarjontaan voit tutustua täällä ja kuluttajahinnastot löytyvät täältä (Viihde ja Kaapeli-TV -välilehti). Asiakaspalvelun yhteystiedot löydät saman katon alta eli https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot.

Highlighted

Kunniajäsen
Viestejä 250 kpl

3/13

Itse kyseisillä ohjeilla yritin ylimääräisen Soneran boksin kanssa, boksi käynnistyy ja tulee Watson-logo ja sitten joku virheilmoitus. Tosin liekö sitten vaatisi Watsonia tarjoavan laajakaistaoperaattorin liittymän. Ei minulla ole edes koko Watsonia, kunhan olisin huvikseni kokeillut 😃

Highlighted

Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 068 kpl

4/13

@jessenic kirjoitti:

Itse kyseisillä ohjeilla yritin ylimääräisen Soneran boksin kanssa, boksi käynnistyy ja tulee Watson-logo ja sitten joku virheilmoitus. Tosin liekö sitten vaatisi Watsonia tarjoavan laajakaistaoperaattorin liittymän. Ei minulla ole edes koko Watsonia, kunhan olisin huvikseni kokeillut 😃

Alku tämäkin. Telialla ei ole Watson-palvelua, joten käytännössä tilaat palvelun Kaisanetiltä (joka sinulla on) tuohon omaan boksiisi Hymiö Erittäin onnellinen

Lisätiedot: http://www.kaisanet.fi/isot-nostot/watson

Kannattaa harkita eri vaihtoehtoja 🙂

Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 8 kpl

5/13

Hei, kiitos neuvosta. Olen sitäkin keinoa jo yrittänyt monta kertaa. Soneran asetukset vain säilyvät koneessa.

0 tykkäystä
Highlighted

Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 068 kpl

6/13

@Lassi100 kirjoitti:

Hei, kiitos neuvosta. Olen sitäkin keinoa jo yrittänyt monta kertaa. Soneran asetukset vain säilyvät koneessa.

Vaikuttaa siltä että se on operaattorilukittu eli ns. vuokralaite 🙂

0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 936 kpl

7/13

Tervetuloa @Lassi100 minunkin puolestani Yhteisöön!

Kuten @Sekunti tuossa jo mainitsikin niin kyseessä taitaa olla meidän vuokralaitteet, jotka asiakkaan tulisi palauttaa sopimuksen päätyttyä. Syynä se, että laitteella ei tee mitään ellei ole meidän kaistaa käytössä. Ja jos taas asiakkaalla on meidän kaista, toimitetaan "härvelit" tilauksen mukana.

Silloin tällöin saamme ilmoituksia että joku myy tori.fi -ssä, huuto netissä tms meidän omistamia laitteita. Toivottavasti sinulla on myyjän yhteystiedot niin voit kysyä suostuuko hän kaupan purkuun.

Highlighted

Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 068 kpl

8/13

@Merja_J kirjoitti:

Tervetuloa @Lassi100 minunkin puolestani Yhteisöön!

Kuten @Sekunti tuossa jo mainitsikin niin kyseessä taitaa olla meidän vuokralaitteet, jotka asiakkaan tulisi palauttaa sopimuksen päätyttyä. Syynä se, että laitteella ei tee mitään ellei ole meidän kaistaa käytössä. Ja jos taas asiakkaalla on meidän kaista, toimitetaan "härvelit" tilauksen mukana.

Silloin tällöin saamme ilmoituksia että joku myy tori.fi -ssä, huuto netissä tms meidän omistamia laitteita. Toivottavasti sinulla on myyjän yhteystiedot niin voit kysyä suostuuko hän kaupan purkuun.

Totta! Tuo on todella ärsyttävää Hymiö Yllättynyt

Tuo kaupan purku myyjän välillä voi tulla hyvin hankalaksi, jos mennään sääntöjen mukaisesti johon myyjä voi vedota mahdollisesti:

"Ei palautusoikeutta: Tori.fi-palvelun kautta hankittuihin tuotteisiin tai palveluihin ei sovellu kuluttajasuojalain mukainen palautusoikeus." (https://www.tori.fi/saannot.htm 3.4.2017)

0 tykkäystä
Highlighted

Konkari
Viestejä 696 kpl

9/13

@Sekunti kirjoitti:

"Ei palautusoikeutta: Tori.fi-palvelun kautta hankittuihin tuotteisiin tai palveluihin ei sovellu kuluttajasuojalain mukainen palautusoikeus." (https://www.tori.fi/saannot.htm 3.4.2017)

Mitenkäs Tori.fi suhtautuu varastetun tavaran myyntiin? Siitähän tässä tapauksessa on kyse.

0 tykkäystä
Highlighted

Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 068 kpl

10/13

@irritus kirjoitti:

@Sekunti kirjoitti:

Mitenkäs Tori.fi suhtautuu varastetun tavaran myyntiin? Siitähän tässä tapauksessa on kyse.

Ei ainakaan hyvällä. Luultavammin ohjaavat tämän tapaisissa tilanteissa poliisille ja lukitsevat kyseisen tunnuksen käytön lisäselvityksiä varten Hymiö Välinpitämätön

0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.