Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
JUNNU1059
Kommentaattori
  • 12 custom-general.kudos
  • 53 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Ruutu+ sopimusneuvottelut

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mikä tää Ruutu+ hässäkkä taas on? Selkeesti vois ilmoittaa mitkä kanavat loppuu vuodenvaihteessa ja miten

vaikuttaa hintoihin? Älkää vastatko, että riippuu neuvotteluista. Ei ne tässä joulunpyhinä varmaan mitään neuvottele. Sama juttu Discoveryn kanssa joku aika sitten. Jos sopimus oli katkolla vuoden loppuun, nyt vasta ilmoitellaan jotain epämääräistä. Ottakaa asioista selvää teidän pomoilta.

Edit RaMaria: Otsikko

14 vastausta
Mika992
Vakiokalustoa
  • 84 custom-general.kudos
  • 112 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Lista muuttuvista kanavapaketeista ja poistuvista kanavista löytyy tiedotteesta. Lisäksi varmasti Telia ottaa yhteyttä asiakkaisiin, mikäli neuvotteluissa ei tule tulosta ja kanavat todella vuodenvaihteessa lähtee.

JUNNU1059
Kommentaattori
  • 12 custom-general.kudos
  • 53 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

No onhan ne  jo ottanu yhteyttä. Tekstarilla vaan tylysti, et kanavat häipyy. Ei mitään hyvityksistä. Surkeeta, voi niin tosi surkeeta. Pitäisihän asiakkaalle jäädä aikaa järjestelyihin vaihtaa operaattoria. Ettei vaan kävis niinkuin Discovery pelleilyssä.


@Mika992 kirjoitti:

Lista muuttuvista kanavapaketeista ja poistuvista kanavista löytyy tiedotteesta. Lisäksi varmasti Telia ottaa yhteyttä asiakkaisiin, mikäli neuvotteluissa ei tule tulosta ja kanavat todella vuodenvaihteessa lähtee.


 

jarkko35
Konkari
  • 300 custom-general.kudos
  • 526 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mites tuo Ruutu+ nettipalvelu? Kun mulla on Telian kautta Ruutu+Viihde, ja siihen kuuluu myös Ruutu+ nettipalvelu. Tunnukset sinne siis tehty ja rekisteröity Telian asiakkaana. Poistuuko myös mahdollisuus katsoa Ruutu+ nettipalvelua Telian asiakkaana nyt vuodenvaihteessa? Ja sittenhän tuota kuukausimaksua 9,95 euroa ei todellakaan voida asiakkailta periä kun sillä ei enää saa mitään. Todella huonoa tiedottamista Telialta. 

MMALINEN
Vakiokalustoa ☆☆
  • 90 custom-general.kudos
  • 498 custom-general.replies
  • 9 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@jarkko35 kirjoitti:

Mites tuo Ruutu+ nettipalvelu? Kun mulla on Telian kautta Ruutu+Viihde, ja siihen kuuluu myös Ruutu+ nettipalvelu. Tunnukset sinne siis tehty ja rekisteröity Telian asiakkaana. Poistuuko myös mahdollisuus katsoa Ruutu+ nettipalvelua Telian asiakkaana nyt vuodenvaihteessa? Ja sittenhän tuota kuukausimaksua 9,95 euroa ei todellakaan voida asiakkailta periä kun sillä ei enää saa mitään. Todella huonoa tiedottamista Telialta. 


Todennäköisesti poistuu  mutta voithan  tilata ruutupalvelun suoraan ruudun kautta  jos vaan netinnopeus riittää  tunnukset pysyy samana ne ei vaihdu siis  sanoma tunnukset  edelleet samat 

Mika992
Vakiokalustoa
  • 84 custom-general.kudos
  • 112 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@JUNNU1059 kirjoitti:

No onhan ne  jo ottanu yhteyttä. Tekstarilla vaan tylysti, et kanavat häipyy. Ei mitään hyvityksistä. Surkeeta, voi niin tosi surkeeta. Pitäisihän asiakkaalle jäädä aikaa järjestelyihin vaihtaa operaattoria. Ettei vaan kävis niinkuin Discovery pelleilyssä.


@Mika992 kirjoitti:

Lista muuttuvista kanavapaketeista ja poistuvista kanavista löytyy tiedotteesta. Lisäksi varmasti Telia ottaa yhteyttä asiakkaisiin, mikäli neuvotteluissa ei tule tulosta ja kanavat todella vuodenvaihteessa lähtee.


 


Toki Telia ei enää peri maksua poistuvista kanavapaketeista, mikäli kanavat poistuvat nyt vuodenvaihteessa ja jos on Mix-paketti niin tilalle saa valittua jonkun muun kanavan/kanavat.

Olen kuullut, että myös DNA vääntää sopimuksista Ruutu-kanavien näyttämisen kanssa, mutta eiköhän se sopimus sieltä synny kun luulisi olevan kannattavampaa kaikille osapuolille kanavien näkyminen.

JUNNU1059
Kommentaattori
  • 12 custom-general.kudos
  • 53 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Joopa, entä jos ei ole mitään muuta Mix- paketista mielenkiintoista? Eihän se voi niin mennä, että valitaan joku hömppäkanava, jota ei koskaan katso. Bravo Telia, ei ole kuulunut neuvotteluista mitään. Piti jatkua tiiviinä.

Purnipsi
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1799 custom-general.kudos
  • 2761 custom-general.replies
  • 127 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@JUNNU1059 kirjoitti:

Joopa, entä jos ei ole mitään muuta Mix- paketista mielenkiintoista? Eihän se voi niin mennä, että valitaan joku hömppäkanava, jota ei koskaan katso. Bravo Telia, ei ole kuulunut neuvotteluista mitään. Piti jatkua tiiviinä.


Voipi olla, että tiedoitusosasto on ollut joulun vietossa. Varmasti huomenna jatkavat tahoillaan asian selvittelyä ja parastahan olisi, että sopu löytyisi. Onhan tuo Ruutu+ palvelun tuottajalle iso menetys, jos menee sopparit karille.

 

Moni varmaan muistaa Youtuben sekoilut Teoston kanssa. Samassa jamassa tuntuu tämäkin asia olevan. Tietenkin Ruutu+ haluaa sopparia heidän osalta paremmaksi ja Telia ei tietenkään haluaisi paljoa enempää pulittaa...

Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 814 custom-general.kudos
  • 1105 custom-general.replies
  • 74 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Neuvottelut jatkuvat taas tällä viikolla ja tiedotamme heti kanavatiedote -sivuillamme kun meillä on jotain uutta kerrottavaa. Maltetaan siis vielä hetki!

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
DigiHate
Vakiokalustoa ☆
  • 84 custom-general.kudos
  • 195 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Jos kanavasopimus nyt tosiaan päättyy, odotan sellaista toimintaa, että Telialta saapuvaan info-tekstiviestiin vastaamalla "KYLLÄ" tai "OK" asiakas ymmärtää tilanteen - ja Telia automaattisesti katkaisee näiden kanavapakettien sopimukset.. ..toimiihan tämä varmasti jotenkin näin???

 

...eikä siten, että jokaisen pitää alkaa erikseen tukkimaan muutenkin ahtaat ns. as-palvelulinjat udellakseen sopimustilanteen...

 

Ihmettelen jo nyt, ettei tähän viestiketjuun ole Telialta tullut selkeää tiedotetta kanavapakettien tilauksien automaattisesta katkaisusta, jos kanavat pimenee...