Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
SIKAKO
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Sonera viihde rojut, omistus

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei

 

Arris VIP2853 kiintolevyn omistus. 

 

Nämä viihde vehkeethän on totutusti soneran tavaroita. Tuon boksin kiintolevyn omistuksesta vielä..

 

Olen maksanut siitä 60-90e, en muista tarkkaan.

 

Aikoinaan kun kiintolevy tilattiin, niin minulle annettiin ymmärtää tuon maksamani hinnan vuoksi, että se on minun omaisuuttani. Nyt kuitenkin chatissa joku soneran ihminen alkoi väittämään toista.

 

Miten siis on, onko minulle valehdeltu alunperinkin kiintolevyn omistuksesta ?

 

(sivuiltanne lainaus"Sopimuksen päätyttyä asiakas on velvollinen palauttamaan laitteen Soneralle. Jos olet ostanut Sonera Viihde - laitteiston itsellesi, nämä ehdot eivät koske sinua.")

7 vastausta
hifk1969
Kommentaattori
  • 5 custom-general.kudos
  • 20 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@SIKAKO kirjoitti:

Hei

 

Arris VIP2853 kiintolevyn omistus. 

 

Nämä viihde vehkeethän on totutusti soneran tavaroita. Tuon boksin kiintolevyn omistuksesta vielä..

 

Olen maksanut siitä 60-90e, en muista tarkkaan.

 

Aikoinaan kun kiintolevy tilattiin, niin minulle annettiin ymmärtää tuon maksamani hinnan vuoksi, että se on minun omaisuuttani. Nyt kuitenkin chatissa joku soneran ihminen alkoi väittämään toista.

 

Miten siis on, onko minulle valehdeltu alunperinkin kiintolevyn omistuksesta ?

 

(sivuiltanne lainaus"Sopimuksen päätyttyä asiakas on velvollinen palauttamaan laitteen Soneralle. Jos olet ostanut Sonera Viihde - laitteiston itsellesi, nämä ehdot eivät koske sinua.")


Kyllä mulle ainakin viime viikolla ilmotettiin soneralta että digiboksin kovalevy kuuluu minulle.

Toisaalta ei se eka kerta ole kun saa eri vastauksen riippuen keneltä kysyy.

RaMaria
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 470 custom-general.kudos
  • 1346 custom-general.replies
  • 100 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Sonera Viihde-laitteet ovat Soneran omaisuutta, myös se kovalevy. Eli sopimuksen päätyttyä tulee se palauttaa muiden Viihde-laitteiden mukana. 🙂 

Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!

SIKAKO
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei

 

Laitanko tilinumeron palautuspakettiin, niin voitte palauttaa maksamani kovalevyn hinnan/pantin?

 

Vai selitätkö vielä miksi kovalevystä pitää maksaa saamaatta sitä kuitenkaan omaksi?

 

Entä mitä tuo teksti tarkoittaa, joka muuten lukee Arris VIP2853 boxin/kovalevyn kohdalla "Jos olet ostanut Sonera Viihde - laitteiston itsellesi, nämä ehdot eivät koske sinua"  

 

Ymmärtääkseni tuo kovalevy juurikin on OSTETTU ??

hifk1969
Kommentaattori
  • 5 custom-general.kudos
  • 20 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@RaMaria kirjoitti:

Sonera Viihde-laitteet ovat Soneran omaisuutta, myös se kovalevy. Eli sopimuksen päätyttyä tulee se palauttaa muiden Viihde-laitteiden mukana. 🙂 


Miten tää voi olla mahdollista,olen viime viikkoina ollut yhteydessä sekä puhelimella että käymällä jumbon soneran pisteessä,niin kummastakin olen saanut suoraan tiedon että kovalevyä ei tarvitse palauttaa.Täytyykö tässä oikeasti rupea nauhoittamaan kaikki soneran kanssa käymät puhelut.

hifk1969
Kommentaattori
  • 5 custom-general.kudos
  • 20 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Niin edelleen tämä on auki soneran osalta,eli miten palautatte tuon rahan minkä olemme maksaneet kovalevystä.Mikäli ymmärsin oikein niin panttinahan te sen olette halunnut.

Sekunti
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1769 custom-general.kudos
  • 2252 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@hifk1969 kirjoitti:

Niin edelleen tämä on auki soneran osalta,eli miten palautatte tuon rahan minkä olemme maksaneet kovalevystä.Mikäli ymmärsin oikein niin panttinahan te sen olette halunnut.


Kyseinen aihe on otettu käsittelyyn ja siihen on tulossa lähiaikoina selkeä vastaus @RaMaria:lta viimeistään 🙂

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
RaMaria
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 470 custom-general.kudos
  • 1346 custom-general.replies
  • 100 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Pahoittelut viiveestä vastauksen osalta! 

Sonera Viihde on palvelu, johon toimitamme asiakkaalle palvelun käyttöön tarvittavat laitteet sopimuksen ajaksi, mutta laitteet ovat kuitenkin Soneran omaisuutta. Tällä on tavoitteena mm. helppous, sillä Sonera takaa laitteiden takuun ja tarvittaessa toimitamme uudet viallisten tilalle.

 

Osa palvelun ominaisuuksista ovat tilattavissa erillistä kuukausi- tai kertamaksua vastaan, kuten verkkotallennus (peruskanavien tallennus verkkoon) tai maksukanavien tallennus kovalevylle. Myös kovalevy toimitetaan asiakkaan käyttöön palvelusopimuksen ajaksi, eli käytännössä kovalevyyn liittyvällä kertamaksulla asiakas ostaa oikeuden tallentaa ja katsoa palvelussa näkyviä ohjelmia niin kauan, kuin palvelu on käytössä.

 

Kun palvelun sopimus päättyy, laitteet tulee palauttaa Soneralle. Tällä tavoin voimme huolehtia mm. laitteiden kierrätyksestä asianmukaisesti.

Pahoittelut vielä saamastanne virheellisestä informaatiota kovalevyn omistuksen osalta. Tulemme tarkastamaan ohjeistuksen tämän osalta, ettei enää jatkossa synny väärinkäsityksiä. 

Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!