Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
HeliHak
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Soneran Kaapeli Tv

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Meidän taloon tuli puolitoista kuukautta sitten ( noin ) Soneran kaapelitv.

Tämän jälkeen digiboksi hukkasi kaikki kanavat.

Haimme ne uudestaan ja ajateltiin, että eipä mitään kaikki ok.

Kappas... Tallentava digiboksi toimi Elisan aikana täysin moitteettomasti. Kahta kanavaa pystyi tallentamaan ja kolmatta katselmaan, niinkuin digiboksilla luvattiin.

Soneran tultua kuivoihin, eipä pystykkään enään tallentamaan. Jos laittaa tallennuksen, hukkaa se välittömästi Ylen kanavat, Avan, Foxin ja Jimin. Tallentaa sitten mitä kanavaa tahansa.

Jos laittaa tallennuksen Ylelle niin, että itse ei ole paikalla katsomassa niin ei tallenna ollenkaan.

Ongelma ilmeni vasta, kun Sonera Kaapeli tuli taloomme, joten en jaksa uskoa, että vika on boksissa.

Kyllä kanavat on haettu uudelleen.

Kyllä kanavat on haettu manuaalisesti uudelleen.

Kyllä boksissa on viimeisin päivitys.

Kyllä olen tarkistanut Soneran antamasta listasta, että boksi pitäisi olla sellainen mikä kelpaa.

 

Yllätys, että ehdoissa lukikin, ettei Sonera korvaa mitään jos joku ei toimi.

Loistavaa toimintaa. ( tuo oli sarkasmia )

Vikapalveluun soittaminen on sitä, että pompotellaan ihmiseltä toiselle ja viimenen puolentoista tunnin pompottelun jälkeen sanoo, että minuun otetaan yhteyttä, yhteydenottoa odotellessa ei varmaan kannata pidättää ainakaan henkeään.

 

Että hyvää joulua vaan 🙂

2 vastausta
MiaSL
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 113 custom-general.kudos
  • 734 custom-general.replies
  • 49 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moi HeliHak,

Oliko uusin ohjelmapäivitys haettu tässä lähiaikoina? Mikä laite sinulla on? Jos Ohjeet-ja Vinkit sivuilta ei löydy jelppiä, kannattaa melkeinpä kuitenkin ottaa yhteyttä tuonne vikapalveluun, jotta homma lähtee toimimaan.

Jos sinulta löytyy Sonera Tunnus, voit tehdä vikailmoituksen Omien Sivujen kautta.

 

Pongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Tykkää"
Saitko avun probleemaasi --> klikkaa "Hyväksy ratkaisuksi"
Omilla Sivuilla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7


 


Yynghnuy
Uusi keskustelija
  • 16 custom-general.kudos
  • 14 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Vastailen taas vanhaan ketjuun kun ei ole parempaakaan tekemistä. Jospa tästäkin olisi hyötyä vastaisuudessa jollekin muulle.

 

Kaapeli tv-operaattorin vaihtuessa tai kaapeli tv:n vaihtuessa antenniin tai toisin päin, ensimmäinen toimenpide on palauttaa kaikista vastaanottimista joihin on kanavat viritetty, TEHDASASETUKSET.

 

Tämä valinta löytyy yleensä asetukset-valikon takaa (esim. kyseisen HDthunderin valikoissa) mutta valmistajasta riippuen, saattaa olla nimetty jotenkin muutenkin, esim. Samsungin joissain tv-malleissa ”Järjestelmä -> Plug & Play”. Tällaisessa tilanteessa on käyttöohje kaivettava esiin, vaikka ainakin meillä miehillä tuo on yleensä aika korkean kynnyksen takana.

 

Yleensä tehdasasetusten palautuksen jälkeen laite pyytää maatietoja yms. ja kanavat viritetään automaattisesti uudelleen.

 

Tämä toimenpide pyyhkii pois kaikki vanhat kanavatiedot ja muutkin asetukset kummittelemasta taustalla joten, kuten nimikin kertoo, laite on ns. tehdastilassa eli samassa tilassa kun kaupasta kotiin kannettaessa.

 

Aloittajan kirjoituksesta ei voinut päätellä onko tehdasasetukset palautettu joten tämän vuoksi kirjoitin.

 

Kyseessä oleva keissi on varmaan ratkennut jo tavalla tai toisella.