Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
ArmchairRacer
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

TV iOS sovelluksessa ei näy kaikki V Sport kanavat

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Telia TV iOS sovelluksen uudistumisen jälkeen en näe sovelluksessa enää kuin yhden V Sport kanavan, Sport+ Suomen. Sovelluksen kirjastossa näkyy myös vain tämä yksi kanava. Tilauksena V Premium. Arris digiboksin kautta kyllä näkyy kaikki V Sport kanavat ja kirjastot.

 

Mitähän asialle voisi tehdä?

1 vastaus
VeraEk
Telialainen
Telialainen
  • 13 custom-general.kudos
  • 78 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@ArmchairRacer  kirjoitti:

Telia TV iOS sovelluksen uudistumisen jälkeen en näe sovelluksessa enää kuin yhden V Sport kanavan, Sport+ Suomen. Sovelluksen kirjastossa näkyy myös vain tämä yksi kanava. Tilauksena V Premium. Arris digiboksin kautta kyllä näkyy kaikki V Sport kanavat ja kirjastot.

 

Mitähän asialle voisi tehdä?


Hei, kuulostaapa erikoiselta! Päivitin juuri itsekin Telia TV -sovelluksen iOS käyttöjärjestelmällä, ja kaikki kanavat näkyvät silti edelleen normaalisti. V Sport+ Suomi -kanava on sellainen joka näkyy kaikilla asiakkailla paketista riippumatta, joten kuulostaa omaan korvaani siltä että olet mahdollisesti kirjautunut sovellukseen päivittymisen jälkeen toisella tunnuksella, kuin tunnuksella jolla olet kirjautuneena digiboksille. Minun Teliaan kirjautumalla pääset varmistamaan Telia TV -tilisi, ja tätä kautta pääset varmistamaan onko sinulla olemassa useammat tunnukset! 
Sovelluksessa, kohdassa "Profiili" ja Tilini -valinnalla pääset tarkastamaan millä käyttäjätunnuksella olet kirjautuneena sovellukseen juuri nyt.