Tallennus kaukosäätimellä


Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

Moi!


Päivitin telia-tv palvelun uuteen. Minusta tämä uusi palvelu on huonompi kuin aiempi, ainakin digiboksin kaukosäätimen osalta. Kanavien numeronäppäimiä ei ole, eikä REC näppäintä. Suurimpana puutteena näen sen, kun en voi aloittaa katsomaani ohjelmaa alusta muuten kuin menemällä päävalikon kautta ohjelmaoppaaseen ja asettamalla sieltä ohjelman tallennukseen ja tallennuksen alettua ohjelman alkuun pääsee hyvin hitaasti näpyttelemällä kauko-ojaimella. Aiemmin onnistui ok näppäintä painamalla.  (Digiboksi DV8919)


 



 


---


Muokkaus HannaMarikaL: Upotettu kuva tekstiin


3 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@rekyl  kirjoitti:

Moi!


Päivitin telia-tv palvelun uuteen. Minusta tämä uusi palvelu on huonompi kuin aiempi, ainakin digiboksin kaukosäätimen osalta. Kanavien numeronäppäimiä ei ole, eikä REC näppäintä. Suurimpana puutteena näen sen, kun en voi aloittaa katsomaani ohjelmaa alusta muuten kuin menemällä päävalikon kautta ohjelmaoppaaseen ja asettamalla sieltä ohjelman tallennukseen ja tallennuksen alettua ohjelman alkuun pääsee hyvin hitaasti näpyttelemällä kauko-ojaimella. Aiemmin onnistui ok näppäintä painamalla.  (Digiboksi DV8919)




Uuden digiboksin kaukosäädin tosiaan eroaa aikaisemman boksin kakesta. Meidän asiakastuen sivulta löydät ohjeita kaukosäätimen käyttöön, olisiko näistä sulle apua? Meillä on myös täällä Yhteisössä keskusteluketju Telia TV digiboksin uusi rauta – kysy ja kommentoi täällä, josta löytyy ohjeita ja neuvoja uuteen digiboksiin liittyen. Suosittelen tuota ketjua lukemaan ja voit käydä siellä myös kysymässä ja kommentoimassa halutessasi. 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

Huomenta!

Nyt kun olen tutustunut ja harjoitellut niin uusi kauko-ohjain ei olekaan niin huono kuin aluksi tuntui. Kun olen oppinut sitä kunnolla käyttämään niin kyllä se on ihan ok. Sitä vaan kun on tottunut vanhaan niin uuden käyttöön opettelu, niin että siitä tulee rutiinia vie vähän aikaa. 😁>

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@rekyl  kirjoitti:

Huomenta!


Nyt kun olen tutustunut ja harjoitellut niin uusi kauko-ohjain ei olekaan niin huono kuin aluksi tuntui. Kun olen oppinut sitä kunnolla käyttämään niin kyllä se on ihan ok. Sitä vaan kun on tottunut vanhaan niin uuden käyttöön opettelu, niin että siitä tulee rutiinia vie vähän aikaa. 😁>




Mahtava kuulla! 😁> Sehän on ihan totta, että uudet asiat vaatii jonkin verran aikaa, jotta niiden käyttöön tottuu. Mukavia katseluhetkiä!

Vastaa