Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 62320
Kirjoituksia 170283

Tallenteet ja jatka katsomista ominaisuus digiboksilla



Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎12-03-2020
Kirjoituksia: 5
1/3

Tallenteet ja jatka katsomista ominaisuus digiboksilla

Miksi tallenteet aina alkaa alusta kun haluaisi jatkaa siitä mihin on jäänyt jos on kesken. Ohjelmakirjastoista kuitenkin on jatka katsomista toiminto.

Edit SaJoonas: muokattu otsikkoa

2 vastausta
Highlighted
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎19-05-2015
Kirjoituksia: 99
2/3

Vs: tallenteiden jatka katsomista digiboksi

Ennen tätä uudistusta ohjelma muisti laite kohtaisesti minne jäi, kun kesken jätti katselun. Mullakin kun on täppäri, älykänny ja televisio. Jos katteli millä tahansa ja jätti kesken, se laite millä sen teki, muisti ja lähti laite kohtaisesti siitä.

Kun tv-sovelluksen pituus kasvoi tuohon 220 megatavuun, lähti tämä muisti ominaisuus pois. Ohjelman pituus on kasvanut kuin nälkävuosi vuosien saatossa. Alussa oli 7 megatavua, sitten 22 megatavua, seuraavaksi 78 megatavua, nyt 220 megatavua. 

 

Highlighted
Telialainen
Rekisteröitynyt: ‎29-06-2017
Kirjoituksia: 358
3/3

Vs: Tallenteet ja jatka katsomista ominaisuus digiboksilla


@MikWir  kirjoitti:

Miksi tallenteet aina alkaa alusta kun haluaisi jatkaa siitä mihin on jäänyt jos on kesken. Ohjelmakirjastoista kuitenkin on jatka katsomista toiminto.


Jatka katsomista-ominaisuus on käytössä vain ohjelmakirjastojen kanssa tällä hetkellä. 


@klontti  kirjoitti:

Ennen tätä uudistusta ohjelma muisti laite kohtaisesti minne jäi, kun kesken jätti katselun. Mullakin kun on täppäri, älykänny ja televisio. Jos katteli millä tahansa ja jätti kesken, se laite millä sen teki, muisti ja lähti laite kohtaisesti siitä.

Kun tv-sovelluksen pituus kasvoi tuohon 220 megatavuun, lähti tämä muisti ominaisuus pois. Ohjelman pituus on kasvanut kuin nälkävuosi vuosien saatossa. Alussa oli 7 megatavua, sitten 22 megatavua, seuraavaksi 78 megatavua, nyt 220 megatavua. 


Alkuun kannattaa varmistaa että laitteiden ja sovelluksen päivitykset on ajantasalla. Jos nämä ovat ok niin seuraavaksi meillä pitää nollata Telia tv:n laitetiedot. Tämä onnistuu telia.fi:n chatin kautta. 

0 tykkäystä