Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Jyrkikameli
Kommentaattori
  • 6 custom-general.kudos
  • 25 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Taloyhtiössä TV-palvelut poikki

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Televisioyhteydet katkesivat taloyhtiössä kesken Euroviisujen (Itäkeskus). Monia harmitti mutta ei oikeastaan minua.

Sunnuntaina Telialta kerrottiin, että vika korjataan mahdollisimman pian. Toki ensin kyseltiin, onko kanavahaku tehty ja onko piuha kiinni.

Myöhemmin sunnuntaina kerrottiin, että vikailmoitus on otettu käsittelyyn. Toki taas kysyttiin, onko kanavahaku tehty.

Maanantaina aamulla tuli tekstiviesti, jonka mukaan vikailmoitus on siirretty asiantuntijan käsittelyyn (mutta vikailmoituksen voi perua vastaamalla tekstiviestiin).

Olisi ollut reilua ilmoittaa, että asiaa tutkitaan aikaisintaan maanantaina.

Tv-yhteydet edelleen poikki, joten yli puolitoista vuorokautta nyt mennyt.

Pikkasen ottaa pattiin "asiakaspalvelu".

 

Edit HannaMarikaL: Muokattu hieman otsikkoa

2 vastausta
VeraEk
Telialainen
Telialainen
  • 22 custom-general.kudos
  • 126 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Jyrkikameli  kirjoitti:

Televisioyhteydet katkesivat taloyhtiössä kesken Euroviisujen (Itäkeskus). Monia harmitti mutta ei oikeastaan minua.

Sunnuntaina Telialta kerrottiin, että vika korjataan mahdollisimman pian. Toki ensin kyseltiin, onko kanavahaku tehty ja onko piuha kiinni.

Myöhemmin sunnuntaina kerrottiin, että vikailmoitus on otettu käsittelyyn. Toki taas kysyttiin, onko kanavahaku tehty.

Maanantaina aamulla tuli tekstiviesti, jonka mukaan vikailmoitus on siirretty asiantuntijan käsittelyyn (mutta vikailmoituksen voi perua vastaamalla tekstiviestiin).

Olisi ollut reilua ilmoittaa, että asiaa tutkitaan aikaisintaan maanantaina.

Tv-yhteydet edelleen poikki, joten yli puolitoista vuorokautta nyt mennyt.

Pikkasen ottaa pattiin "asiakaspalvelu".

 

Edit HannaMarikaL: Muokattu hieman otsikkoa


Häiriöilmoituksia käsittelemme myös viikonloppuisin, ja asentajat liikkuvat myös pyhinä. Yksittäisiä taloyhtiöitä koskevat häiriötilanteet pyritään korjaamaan viimeistään seuraavan arkipäivän aikana. Korjausaikaa ei sen tarkemmin voida ilmoitushetkellä luvata, mutta pyrimme tietenkin antamaan arvion korjausajasta. 

Purnipsi
Kunniajäsen
  • 2127 custom-general.kudos
  • 3486 custom-general.replies
  • 136 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Nyt on ICT-alan lakko päällänsä ja se mitä todennäköisimmin vielä hidastuttaa ongelmanratkaisua ja muuta asiakaspalvelua.