Telia TV DV8919-digiboksilla näkyvät vain Uudenmaan alueuutiset.

  • 28 April 2022
  • 5 kommenttia
  • 585 katselukertaa

Kunniamerkki +2

Telia TV DV8919-digiboksilla alueuutiset. Miten saan näkymään oman alueen uutiset.
Asetuksissa on vain vaihtoehto: Paikanna Wi-Fi-verkkojen avulla.


5 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +10

@anttikarp  kirjoitti:

Telia TV DV8919-digiboksilla alueuutiset. Miten saan näkymään oman alueen uutiset.
Asetuksissa on vain vaihtoehto: Paikanna Wi-Fi-verkkojen avulla.




Toistaiseksi Telia TV DV8919 -boksilla ei ole mahdollista valita oman alueen uutisia vaan kaikilla Telia TV DV 8919 -digiboksin käyttäjillä näkyvät Uudenmaan alueuutiset. Digiboksista löytyy Yle Areena -sovellus, joten ennen boksin kehittymistä voit sitä kautta katsoa oman alueen uutiset samana päivänä. Telia TV:n kautta ne näkyvät vasta seuraavana päivänä.

Kunniamerkki

Tämä on muuten paskaa. En olisi päivittänyt telia tv:tä jos oisin tämän tiennyt. Ei puoleen vuoteen ole saatu korjattua asiaa. Koittakaahan pistää vauhtia. Itse ainakin otan tämän tiedon pohjalta yhteyttä aspaan ja ruinaan alennusta.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

Tämä on muuten paskaa. En olisi päivittänyt telia tv:tä jos oisin tämän tiennyt. Ei puoleen vuoteen ole saatu korjattua asiaa. Koittakaahan pistää vauhtia. Itse ainakin otan tämän tiedon pohjalta yhteyttä aspaan ja ruinaan alennusta.

Alueuutisien osalta tilanne on sama, eli niitä ei voi itse valita tällä digiboksilla. Kehitystä toki tapahtuu kokoajan ja myös tämä ominaisuus halutaan palveluun lisätä. Aikataulusta ei ole tarkempaa tietoa. Suosittelen samaa kuin @AnneAn  aiemmin, YLE -areena -sovellusta alueuutisien katseluun.

Kunniamerkki +2

Alueuutisien osalta tilanne on sama, eli niitä ei voi itse valita tällä digiboksilla. Kehitystä ei ole tapahtunut yhtään yli vuoden aikana..

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

Alueuutisien osalta tilanne on sama, eli niitä ei voi itse valita tällä digiboksilla. Kehitystä ei ole tapahtunut yhtään yli vuoden aikana..

Itse asiassa DV8919 -boksilla on mahdollista valita Ylen paikkalliskanava seuraavaa polkua pitkin. Oma Tili → Asetukset → Laiteasetusten alta  “Paikalliset tv-kanavat” (Paina OK -painiketta ja valitse listalta haluamasi kanava)

Jos valikkoa ei löydy varmista, että onko boksille tarjolla ohjelmistopäivitystä. Mikäli valikkoa ja ohjelmistopäivitystä ei ole tarjolla niin kirjaathan meille häiriöilmoituksen Minun Teliasta tai täältä.

Vastaa