Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Freiherr
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Telia TV ja kirjautuminen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Sain vihdoin laajakaistayhteyteni kuntoon hybridireitittimellä ja päätin kokeilla Telia TV:tä puhelimessani. Minulla on jo 2016 lähtien Soneraviihteen käyttäjätunnus ja salasana. Latasin Telia TV appsin ja lähdin kirjautumaan. Homma meni ostokoriin nollahinnalla, mutta en päässyt jatkamaan. Ilmoitin unohtaneeni salasanan ja sain linkin sen uusimiseksi. Yritin kolmella ehdot täyttävällä salasanalla, mutta aina vain tuli virheilmoitus salasanasta. Tuskailin asiakaspalvelijan kanssa ja hän pyysi ottamaan yhteyden Helppiin.

Suljin appsin ja katsoin sähköpostiani ja siellä oli kuitenkin valvistus salasanan vaihdosta. Toiseksi viimeisin salasana toimi. Miksi tämä virheilmoitus tulee, vaikka salasana vaihtuikin?

1 vastaus
LiAntti
Telialainen
Telialainen
  • 145 custom-general.kudos
  • 349 custom-general.replies
  • 20 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Itselläni on tullut vastaavia tilanteita myös hiukan vaihtelevilla versionumeroilla selainten Mozilla ja Chrome kanssa. Salasana vaihtuu linkin kautta heti ekalla kerralla mutta silti herjaa virheilmoitusta, loput ilmoituksethan on ns. "oikeita" koska salasanavaihtolinkki on kertakäyttöinen.

Yleensä "virhheilmoitusta" ei muodostu jos sivuhistoria / väliaikaistiedot on poistettu ennen salasanavaihtolinkin avaamista. Tämä siis täysin omia huomioita asiasta.