Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Ihantala
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia TV kanavajärjestyksen vaihtaminen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kuinkas onnistuu Telialla kanavajärjestyksen muokkaus ?

Mixin History on jossain yli 200 paikalla.

Elisa viihteen puolella se onnistui käden käänteessä mutta onko Telia valovuosien päässä takana ?

Edit JoonasLam: pieni täsmennyt otsikkoon

12 vastausta
netskeip
Kommentaattori
  • 8 custom-general.kudos
  • 32 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Joissain telkkareissa KTV:n ohjelmapaikkojen järjestäminen käyttäjän haluamaan järjestykseen on tehty vaikeaksi.Kanavapaikkojen järjestyksen muuttaminen onnistuu kun valitsee kieli Suomi ja maa-asetuksista esimerkiksi Tanska. Jos kysyy operaattoria valitsee vaihtoehdon "muuta" tämän jälkeen asennus menee läpi normaalisti.

AaTanja
Moderaattori
Moderaattori
  • 172 custom-general.kudos
  • 390 custom-general.replies
  • 19 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Ihantala  kirjoitti:

Kuinkas onnistuu Telialla kanavajärjestyksen muokkaus ?

Mixin History on jossain yli 200 paikalla.

Elisa viihteen puolella se onnistui käden käänteessä mutta onko Telia valovuosien päässä takana ?

Edit JoonasLam: pieni täsmennyt otsikkoon


Ihan alkuun tervetuloa tänne Yhteisöön @Ihantala! Kiva, että löysit tänne ja pysyhän jatkossakin kuulolla. Täältä voi löytää hyvää teknistä knoppitietoa, tarkentavaa asiaa omaan kysymykseen ja vaikka hyviä leffa- ja sarjavinkkejä!

 

Ihan alkuun ennenkuin annetaan mitään ensikäden ohjetta, niin kerrotko varmuudeksi, että millä tekniikalla katselet Mix-kanavia? Onko sulla Telia TV laajakaistalla vai onko Mix-paketti kaapelikortilla?

 

 

Yhteisön moderaattori | TV & dekkarit | Samsung |
soittajaeino
Vakiokalustoa ☆
  • 133 custom-general.kudos
  • 160 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Laitoin Topfieldt digiboksilla kaapelikanvat uudelleen haettavaksi. Kanavien järjestys oli muuttumut, mutta ei siten kuin erukäteen ilmootettiin. Tavalliset ja HD-kanavat ovat siten peräkkäin, että ensin on noin 20 tavallista ja sitten 20 vastaavia HD-kanavia numeroilla 1-40.

 

Muutoksen jälkeen havaitsin seuraavia ongelmia:

- Paramount Network ja Travel Channel HD lakkasi näkymästä

- 3Sat lakkasi näkymästä

- Disney Channel lakkasi näkymästä

 

Eräissä muissa maksukanavissa oli viivettä, jolloin luulin niiden poistuneet.

Odottelun jälkeen ne toimivat sitten kuitenkin, usein nykien kuvaa eli huonosti.

Osa katosi uudelleen vaikka näkyi vähän aikaa. Kummallista käytöstä.

 

Olisin laittanut suoraa postia tästä ylläpidolle, jos sellainen keino olisi löytynyt.

Chatia en halua kokeilla vaikka tyrkytätte sitä jatkuvasti. Ovatko siellä eri henkilöt töissä?

soittajaeino
Vakiokalustoa ☆
  • 133 custom-general.kudos
  • 160 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Asiat muuttuivat.

Huomasin eilen, että monet sellaiset maksukanavat, jotka eivät aluksi näkyneet, ilmestyivät näkyviin myöhemmin.

Tänään aamulla lauantaina kaikki eilen poissa olleet kanavat palasivat näkyviin. Ne ovat siis:

 

     Paramount Network, Travel Channel HD, 3Sat ja Disney Channel.

 

Kyseessä olikin tilapäinen häiriö, jonka aiheutti ilmeisesti kanavien järjestyksen vaihtaminen.

Ihantala
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Telia tv, nettiboksina on se Telia oma joka tuli paketissa. Wifinä toimii 

Ihantala
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Eilen aamulla sammutin molemmat, boksin ja netin. Yllätys oli kun telkkari ei enää edes tunnistanut TV boksia. Huomenna tutkitaan tarkemmin kun kotiudutaan. 

Samoin jatkuva kuvan nykiminen ärsyttää. Elisalla ei sitä tapahtunut ja boksit siis rinnakkain.

PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 214 custom-general.kudos
  • 909 custom-general.replies
  • 68 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Ihantala  kirjoitti:

Eilen aamulla sammutin molemmat, boksin ja netin. Yllätys oli kun telkkari ei enää edes tunnistanut TV boksia. Huomenna tutkitaan tarkemmin kun kotiudutaan. 

Samoin jatkuva kuvan nykiminen ärsyttää. Elisalla ei sitä tapahtunut ja boksit siis rinnakkain.


Pystytkö kokeilemaan nettikaapelilla yhteyttä digiboksin ja modeemin välillä näin alkuun? Jos se sitä ei tunnista, niin mitä siinä tapahtuu? 

Katjane
Moderaattori
Moderaattori
  • 182 custom-general.kudos
  • 377 custom-general.replies
  • 28 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@soittajaeino  kirjoitti:

Laitoin Topfieldt digiboksilla kaapelikanvat uudelleen haettavaksi. Kanavien järjestys oli muuttumut, mutta ei siten kuin erukäteen ilmootettiin. Tavalliset ja HD-kanavat ovat siten peräkkäin, että ensin on noin 20 tavallista ja sitten 20 vastaavia HD-kanavia numeroilla 1-40.

 

Muutoksen jälkeen havaitsin seuraavia ongelmia:

- Paramount Network ja Travel Channel HD lakkasi näkymästä

- 3Sat lakkasi näkymästä

- Disney Channel lakkasi näkymästä

 

Eräissä muissa maksukanavissa oli viivettä, jolloin luulin niiden poistuneet.

Odottelun jälkeen ne toimivat sitten kuitenkin, usein nykien kuvaa eli huonosti.

Osa katosi uudelleen vaikka näkyi vähän aikaa. Kummallista käytöstä.

 

Olisin laittanut suoraa postia tästä ylläpidolle, jos sellainen keino olisi löytynyt.

Chatia en halua kokeilla vaikka tyrkytätte sitä jatkuvasti. Ovatko siellä eri henkilöt töissä?


Tämä asia selvisikin tosiaan ja hyvä että nyt ovat kanavat tallessa ja kaikki hyvin 🙂 

Täällä yhteisössä pääset lähettämään yksityisviestejä sellaisille käyttäjille, joilla on yksityisviestiasetus päällä. Meille moderaattoreillekin viestiä toki voi laittaa, mutta näinkin asia hoituu että kirjoittelet tänne. Vastailemme sitten mahdollisimman pian kun olemme paikalla!. 🙂 Meidät tavoittaa täältä Yhteisöstä arkisin klo 8-20 sekä viikonloppuisin että arkipyhinä klo 12-20. 

Telia Yhteisön moderaattori
Ihantala
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ei kukaan vielä oo osannut kertoa ohjetta. Siis oman kanavalistan voit tehdä mutta missään ei lue että mitä listaa käytetään. Oon tehnyt nyt kuusi eri nimellä kulkevaa kanavaluetteloa mutta ei ne missään muualla näy kuin siinä muokkaa sivulla.