Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63294
Kirjoituksia 172696

Telia TV:n tallennuspalvelu



Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎08-03-2020
Kirjoituksia: 6
1/10

Telia TV:n tallennuspalvelu

Nyt pakko avautua...

Olen nyt tovin käyttänyt Telia-viihdettä. Edelleen ärsyttää muutama asia siinä 

1) jos katsoo tallennettua ohjelmaa ja keskeyttää sen katsomisen, niin jatkaessaan katselua pitää aloittaa alusta ja kelata oikeaan kohtaan. Ei ole "jatka katselua" mahdollisuutta. Tämä siis boxilla ja TV:ssä.

2) tallennettua ohjelmaa katsoessa, kuva nykii ja pomppii eri kohtiin ärsyttävän paljon. Lisäksi tekstitys "jäätyy" ruutuun ja jatkuu kun seuraava teksti tulee ruutuun. Ärsyttävää kun teksti välillä tosi pitkään ruudussa.

3)eikö edelleenkään ole mahdollista mitään kansiorakennetta tallennuksiin? Boxia käyttäessä, aivan älytön sekamelska löytää haluttua ohjelmaa. Ei hirveästi tee mieli tallentaa ohjelmia, joten taitaa "tallennuspalvelu" olla täysin turha tilaus.

 

 

edit Merja_J: otsikkoa muokattu 

0 tykkäystä
9 vastausta
Highlighted
Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎07-12-2015
Kirjoituksia: 436
2/10

Vs: Telia TV:n tallennuspalvelu

Itselläni tämä Tallennuspalvelu toimii kyllä hyvin. Digiboksilla palvelu muistaa mihin kohtaan tallenteen katselu on jäänyt, eli katselua voi jatkaa siitä mihin jäi. Myöskään kuvassa ei ole häiriöitä, vaan kuva on todella tarkkaa HD:tä. Eikä teksteissäkään ole ollut ongelmaa. Olen huomannut ongelmia jos olen joutunut katselemaan tallenteita sovelluksen kautta, mutta boksin kautta kaikki toimii. Tallenteiden näkymää voisi kyllä selkeyttää, nyt kaikki on yhdessä pötkössä ilman "ohjelman kuvaa", ja sarjojen jaksoja joutuu hakemalla hakemaan tallenteiden joukosta kun sarjoja ei voi laittaa omiin kansioihin. Toivoisin Telian kehittävän tätä Tallennuspalvelua paremmaksi.

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎08-03-2020
Kirjoituksia: 6
3/10

Vs: Telia TV:n tallennuspalvelu


@jarkko35  kirjoitti:

Itselläni tämä Tallennuspalvelu toimii kyllä hyvin. Digiboksilla palvelu muistaa mihin kohtaan tallenteen katselu on jäänyt, eli katselua voi jatkaa siitä mihin jäi. Myöskään kuvassa ei ole häiriöitä, vaan kuva on todella tarkkaa HD:tä. Eikä teksteissäkään ole ollut ongelmaa. Olen huomannut ongelmia jos olen joutunut katselemaan tallenteita sovelluksen kautta, mutta boksin kautta kaikki toimii. Tallenteiden näkymää voisi kyllä selkeyttää, nyt kaikki on yhdessä pötkössä ilman "ohjelman kuvaa", ja sarjojen jaksoja joutuu hakemalla hakemaan tallenteiden joukosta kun sarjoja ei voi laittaa omiin kansioihin. Toivoisin Telian kehittävän tätä Tallennuspalvelua paremmaksi.


Moikka, miten saat jatkamaan kohdasta mihin jäit? Itselläni ei ole mitään vaihtoehtoa, jos valitsen ohjelman mitä olen katsonut, niin se alkaa aina alusta...

Highlighted
Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎07-12-2015
Kirjoituksia: 436
4/10

Vs: Telia TV:n tallennuspalvelu

Kun klikkaan katselussa olevaa tallennetta, niin palvelu antaa vaihtoehdot jatka katselua tai aloita alusta. Itselläni on siis Telia tv digiboksi laajakaistalla- palvelu. Onko sinulla Telian laajakaista?

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎08-03-2020
Kirjoituksia: 6
5/10

Vs: Telia TV:n tallennuspalvelu

Siis mulla on Telia laajakaista ja Arrisin digiboxi. Mulle ei tule mitään vaihtoehtoja kun jatkaa katselua, aloittaa oletuksena aina alusta...

Highlighted
Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎07-12-2015
Kirjoituksia: 436
6/10

Vs: Telia TV:n tallennuspalvelu

No onpa outoa! Piti ihan tarkistaa, niin kyllä mulla tallenteissa tulee tuo "jatka katsomista"- vaihtoehto. Ihme kun ei sinulla.

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎08-03-2020
Kirjoituksia: 6
7/10

Vs: Telia TV:n tallennuspalvelu

Itse ja kokeilin, jätin yhden ohjelman kesken. Eli jos menee "menu → tallenkset → ohjelma" niin ei anna mitään vaihtoehtoa, suoraan alusta... Muutenkin tuntuu susimallilta tämä digiboxi...

0 tykkäystä
Highlighted
Telialainen
Rekisteröitynyt: ‎12-10-2018
Kirjoituksia: 358
8/10

Vs: Telia TV:n tallennuspalvelu

Morjesta @ArtdeWill ja Tervetuloa Yhteisöön!

 

Tallennuspalvelu toimii tällä tavalla Telia TV digiboksilla -palvelussa joka vaikuttaisi olevan sinulla käytössä. Silloin tallenne alkaa aina alusta mikäli katkaiset ja lähdet tallennuksesta pois. Telia TV digiboksi laajakaistalla -palvelussa, mikä on @jarkko35 käytössä, tarjotaan tallennuksissa tuota "jatka katsomista" vaihtoehtoa. Tästä olemme laittaneet palautetta jotta se saataisiin tuotua myös tuohon Telia TV digiboksilla -palveluun.

 

Oletko ottanut yhteyttä tuosta kuvan pätkimisestä meille ja onko sitä tutkittu tarkemmin?

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎08-03-2020
Kirjoituksia: 6
9/10

Vs: Telia TV:n tallennuspalvelu

Miten noi palvelut eroaa toisistaan? Siis minulla on digiboxi ja laajakaista Telialta... Jotenkin sekavaa tämä tarjonta, olen entinen Elisan asiakas, sieltä sai laajakaista ja viihteen mitkä toimivat. Telialta pitäisi vissiin asiakkaan tietää mitä tilaa ja jos ei tiedä, niin voivoi...

En ole kuvan pätkimisestä ottanut vielä yhteyttä, pitäsi katsoa koko homma, koska koko netti pätkii niin etten pysty käyttämään laajakaista wifiä työkoneellani koska VPN ei tykkää jatkuvasta pätkimisestä.

0 tykkäystä
Highlighted
Telialainen
Rekisteröitynyt: ‎12-10-2018
Kirjoituksia: 358
10/10

Vs: Telia TV:n tallennuspalvelu

Näissä palveluissa on oikeastaan kolme eroa toisiinsa. Ensimmäinen niistä on tämä tallennuspalvelu ja toinen on se että voit käyttää sitä samaa tunnusta myös Telia TV-sovelluksella, millä kirjaudut siihen digiboksille. Telia Tv digiboksi laajakaistalla -palvelussa on taas erillinen Telia TV-tunnus. Kolmantena kuvanlaatu. Telia TV digiboksi laajakaistalla mahdollistaa myös UHD-tasoisen kuvanlaadun. Täältä löydät tarkemmin tietoa Telia TV digiboksilla -palvelusta ja täältä Telia TV digiboksi laajakaista -palvelusta.

 

Mikäli sinulla on laajakaista meidän kautta niin palvelu voidaan vaihtaa tuohon toiseen. Silloin saat käyttöön nuo ominaisuudet. Tästä voit ottaa yhteyttä meille niin teemme muutoksen.

 

Jos jatkat kuitenkin tuon vanhan palvelun käyttöä niin tuota pätkimistä pitää tutkia tarkemmin. Silloin voit myös ottaa yhteyttä meihin. Pääsemme katsomaan tarkemmin mistä se voisi johtua.

0 tykkäystä