Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Martsu26
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia TV -sovelluksen irtisanominen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei.

Otin kokieiluksi mobiili viiteen käyttöön puhelimeen, mutta päädyin sulkemaan, mutta silti olette jo neljä kertaa laskuttanut käytöstä mikä olen pyytänyt poistamaan tunnukseni mutta sitä  ei ole tapahtunut. Jos tätä kautta olis mahdista että asialle tehtäisiin jotain koska muute joudun miettimään että suljen kaikki mitä mulla on teijän kautta ja siirryn jonnekin muualle.

Edit RaMaria: Otsikko

13 vastausta
eeriikki
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies

Olen palauttanut laitteeni Telia Jyväskylä Seppälä; Arris VIP5305W UHD-digiboksi, mutta siitä huolimatta se näkyy laiteluettelossani ? Miksi sitä ei ole poistettu sieltä? Haluan purkaa sopimuksen jatkuvien sopimusrikkomusten vuoksi ! Esim. lopetettu kanavapaketin ohjelman poisto ei anna tilalle mitään, ei ohjelmaa, ei hyvitystä! Minulla on pakkosopimus voimassa vielä 1 v ja Vastaus Telialta on maksa vuoden maksu, niin sopimus irtisanotaan.

Hienoa, mutta me asiakkaat äänestetään teidän "hienolle" käytöksellenne jaloilla.

Elikkä, emme halua olla tekemisissä Telian eli entisen Soneran kanssa.

Nimen vaihtaminen Teliaksi ei muuttanut asiakaspalvelua miksikään!

Edit SaJoonas: poistettu boldaus

SaJoonas
Moderaattori
Moderaattori
  • 293 custom-general.kudos
  • 636 custom-general.replies
  • 69 custom-general.solutions

@eeriikki@  kirjoitti:

Olen palauttanut laitteeni Telia Jyväskylä Seppälä; Arris VIP5305W UHD-digiboksi, mutta siitä huolimatta se näkyy laiteluettelossani ? Miksi sitä ei ole poistettu sieltä? Haluan purkaa sopimuksen jatkuvien sopimusrikkomusten vuoksi ! Esim. lopetettu kanavapaketin ohjelman poisto ei anna tilalle mitään, ei ohjelmaa, ei hyvitystä! Minulla on pakkosopimus voimassa vielä 1 v ja Vastaus Telialta on maksa vuoden maksu, niin sopimus irtisanotaan.

Hienoa, mutta me asiakkaat äänestetään teidän "hienolle" käytöksellenne jaloilla.

Elikkä, emme halua olla tekemisissä Telian eli entisen Soneran kanssa.

Nimen vaihtaminen Teliaksi ei muuttanut asiakaspalvelua miksikään!

Sinulla on siis määräaikainen sopimus Telia TV:ssä, mutta olet silti palauttanut digiboksin vai onko laite vaihdettu jostain syystä toiseen? Mitä tulee kanavapakettiin, niin mikäli jokin tietty kanava poistuu esimerkiksi Mix-paketin valikoimasta, niin tilalle voi valita toisen kanavan. Tarkennatko vielä hieman, mistä kanavasta on kyse? Täällä Yhteisössä emme pääse katsomaan asiakastietojasi, josta näkisimme käytössäsi olevat palvelut ja laitetiedot.

motr_
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 17 custom-general.replies

Ihan yksinkertaisesti sen pitäisi ensinäkin toimia niin kun asiakkaalle on sopimusta tehdessä informoitu. Voiko Telia olla toteutamatta palvelua ja olla sitoutumatta omalta osaltaan sopimimukseen, mutta asiakas ei voi purkaa sopimusta toteutumattoman palvelun vuoksi silloin kun haluaa? Kuulostaa ihan reilulta ...vai? "Telia TV reilu peli toimii kun tykkää"

MinnaLN
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 129 custom-general.kudos
  • 502 custom-general.replies
  • 31 custom-general.solutions

@motr_@  kirjoitti:

Ihan yksinkertaisesti sen pitäisi ensinäkin toimia niin kun asiakkaalle on sopimusta tehdessä informoitu. Voiko Telia olla toteutamatta palvelua ja olla sitoutumatta omalta osaltaan sopimimukseen, mutta asiakas ei voi purkaa sopimusta toteutumattoman palvelun vuoksi silloin kun haluaa? Kuulostaa ihan reilulta ...vai? "Telia TV reilu peli toimii kun tykkää"

Mikä palvelu Telia TV:ssä ei ole toteutunut vai uupuuko siitä ehkä mielestäsi jokin ominaisuus? Esimerkiksi häiriö ei ole peruste purkamaan mahdollista määräaikaista sopimusta.

Telia Yhteisön moderaattori | iOS | PC | Nintendo | ( ͡° ͜ʖ ͡°)