Sähköpostiini tuli mainos ilmaisesta Cmore-kuukaudesta TeliaTV:n kautta. En ole varsinaisesti Telian liittymäasiakas tällä hetkellä, mutta mielestäni olen kuitenkin käyttänyt TeliaTV-sovellusta joskus aiemmin, ja minulla on sinne tunnukset. Hetken mielijohteesta ajattelin sitten kokeilla ko. palvelua.
Sitten kävi kuitenkin ilmi, etten pääse mitenkään kirjautumaan palveluun. Yritin iPadilla Cmore-sovelluksen kautta, mutta kun yritin kirjautumista Telian kautta, tuli ilmoitus, että tilaukseeni ei kuulu Cmorea. iPadilla olevalla sovelluksella olin mielestäni jo sisäänkirjautuneena aiemmin käytössä olleilla tunnuksilla. Yritin myös nettisivujen kautta kirjautua Telia-tunnuksilla, mutta sielläkin tuli ilmoitus "Hups, kirjautuminen ei onnistunut!". En siis pääse kirjautumaan mitenkään. Sain kuitenkin tilausvahvistuksen. Tarkoittaako tämä nyt sitä, että saan jatkossa laskut tästä palvelusta, jota en kuitenkaan pysty käyttämään? Enkä ilmeisesti myöskään perumaan. Ehkä omaa tyhmyyttä, olisi pitänyt tarkistaa Telia-tunnukset ensin.