Kirjoitettu
05-05-2022
15:10
Muokattu
06-05-2022
13:28
AaTanja
Tuli uusi digiboksi ja taasen ei onnistu... ei kelpaa salasanat/ käyttäjätunnukset. Lakko niin ei vastata puhelimeen .sovelluksen kautta tulevat uudet tunnuksetkaan ei pelitä. Olisko halpoja neuvoja?
Edit AaTanja: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi.
06-05-2022 14:22
@Jolavi68 kirjoitti:
Tuli uusi digiboksi ja taasen ei onnistu... ei kelpaa salasanat/ käyttäjätunnukset. Lakko niin ei vastata puhelimeen .sovelluksen kautta tulevat uudet tunnuksetkaan ei pelitä. Olisko halpoja neuvoja?
Millainen digiboksi sinulla on käytössäsi? Minun Teliasta näet käytössäsi olevat tunnukset. Voit vaihtaa TeliaTV digiboksi laajakaistalla -palvelun tunnuksesi salasanan Minun Teliasta. Jos sinulla on käytössäsi Telia TV digiboksi -palvelu Telian kaapelinetissä, missä tahansa mobiiliyhteydessä tai toisen operaattorin liittymässä, voit vaihtaa salasanan Telia TV -sovelluksessa.
10-05-2022 19:14
Yllätyin itsekin kun pitkästä aikaa resetoin digiboksin. Jo vuosia toimineet ne samat tunnukset jotka on otettu jo kuparin aikana, mutta nyt pitikin laittaa ne samat jotka on netti/mobiilipalvelua varten. Sieltä omilta sivuilta tuokin selvisi, kun ne vanhat tunnukset oli sieltä kadonneet näkyvistä.