Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Tessa82
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Virhekoodi Cs16:60000?

Yritin katsoa leffaa viihteen nettiselaimen kautta. Pääsinkin noin 27 minuuttia eteenpäin, kunnes sain kuvanmukaisen ilmoituksen. Yritin monta kertaa tuosta "yritä uudelleen" napista eteenpäin, ja sain hetken katsella latausikonia...kunnes sain taas saman ilmoituksen. Vaihdoin salasanan, poistin viihdesovelluksen kännykästä, tarkistin Silverlightin, kirjaudun ulos ja uudestaan sisään, päivitin sivun ja yritin mielestäni kaikki muutkin kotikonstit...ja yhäkin sain vain saman viestin ja leffan katselu jäi lopulta kesken. Missä siis vika? Käytössä Win 7, ja Firefox. 

 

sonera viihde virhekoodi.jpg

2 vastausta
arapahoe
Vakiokalustoa ☆☆
  • 56 custom-general.kudos
  • 503 custom-general.replies
  • 6 custom-general.solutions

Sama juttu tuli ie:llä win7:ssä itselläni aina välillä ja salasanojen vaihto yms ei auttanut.Vaihdoin win10 sonera viihde appsiin,tosin eipä sekään toimi oikein ainakaan hbo:lla eli tekstityksen fontti on aivan liian pientä.Näyttää kuitenkin kaikki sarjat/leffat kuten pitääkin eikä tossa ole tullut mitään samanlaista.Toi hbo:n kirjaston toteutus on tosin huono eli ei näe mitä uusia jaksoja on tullut sarjoihin yms ja siellä on samoja sarjoja listattu moneen kertaan yms.

TuomasTi
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 5 custom-general.kudos
  • 73 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Toimiiko @Tessa82 palvelu esimerkiksi IE:llä tai kännykän sovelluksella? Jos ei niin voisit olla yhteydessä vikapalveluun, jotta voidaan tutkia tätä tarkemmin. Vikailmoituksen voit jättää Omien sivujen kautta täältä.