Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
arttu1971
Vakiokalustoa
  • 14 custom-general.kudos
  • 98 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

telia tv tallennusrajoitukset

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

boxillahan ei voi tallentaa kovalevylle ja katsoa samalla muuta kanavaa,vai voiko,onko tämä ominaisuus tarkoituksella tehty?monta kertaa olen huomannut kun olen avannut boxin ja ajastettu kovalevytallennus on menossa niin boxi aukeaa (ehkä viimeksi katsotulle)toiselle kanavalle kuin mitä tallennetaan.eli tallentaa kovalevylle maksukanavaa ja näkyy samaaan aikaan joku suomen ilmaiskanava,tämä ei onnistu jos laitan tallentamaan maksukanavaa ja koitan vaihtaa katseltavaksi toisen kanavan.olen ollut luulossa että rajoitus johtuu virittimestä tms,mutta boxi pystyy näköjään näyttämään eri kanavaa kuin tallennettava,onko tämä ominaisuus(rajoite)tarkoituksella ohjelmoitu boxiin ja miksi?

10 vastausta
AnneAn
Telialainen
Telialainen
  • 125 custom-general.kudos
  • 450 custom-general.replies
  • 45 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hybrid -yhteyksissä Telia TV digiboksi käyttää pelkästään kiinteää laajakaistaa, jos kiinteä laajakaista on käytettävissä. Kovalevyä voi käyttää ainoastaan silloin, kun kiinteä laajakaista on käytettävissä.

Yhteys kotiin Hybrid L 20-100Mbit/s nopeudella käytössä on ADSL, jonka maksimi nopeus on 24Mbit/s.  Yhden kanavan tallentaminen ja toisen kanavan katsominen samaan aikaan vaatii sen, että kiinteän ADSL laajakaistan nopeus on vähintään 50Mbit/s. Vaikka mobiiliyhteydellä nopeus nouseekin nyt mukavasti, niin kovalevyllisen Telia TV digiboksi laajakaistalla -palvelun toimintaan sillä ei ole vaikutusta.