Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 118 custom-general.kudos
  • 621 custom-general.replies
  • 61 custom-general.solutions

C More -sovellus on nyt osa Telia TV -digiboksin palvelua

C more sovellus kansikuva.png

 

 

C More sisältöjen katselu on nyt mahdollista Telia TV Arris 5305 -digiboksilla C More -sovelluksen kautta ja pian sovellus löytyy myös Arris 4302 -digiboksilta. Digiboksin uudella C More -sovelluksella voit katsoa kaikkea tilaamaasi C More sisältöä samaan hintaan, aivan kuten C Moren sovelluksella katsottuna esim. puhelimen tai älyTV -sovelluksen kautta.

 

Kuinka saan sovelluksen käyttööni?

 

Sovellus julkaistiin Arris 5305 digiboksille viimeisimmän päivityksen yhteydessä. Päivitys latautuu ja asentuu automaattisesti viimeistään digiboksin uudelleenkäynnistyksellä. Uudelleenkäynnistyksen voit tehdä joko asetuksien kautta tai käyttämällä virtajohtoa irti 10 sekunnin ajan. Kaukosäätimesta sammuttamalla digiboksi ei käynnisty uudelleen, se asettuu vain lepotilaan.

 

Arris 5305 mallin päivitys saatavilla: 20.10.2020 alkaen
Arris 4302 mallin päivitys saatavilla: 1.12.2020 alkaen

 

Vinkki: Voit tarkistaa oman digiboksin mallin digiboksin pohjassa olevasta tarrasta.

 

Päivityksen jälkeen sovellus löytyy digiboksin Alku -valikosta "Sovellukset"-otsikon alta, kun selaat valikkoa hieman alaspäin. C More -sovellusta ei julkaista vanhimmille digibokseille. Vanhemmat kuin Arris 5305 tai Arris 4302 -mallin digiboksit voidaan vaihtaa uusimpaan digiboksiin, kun otat yhteyttä meidän asiakaspalveluun.

 

Tunnistat C More -sovelluksen sen punaisesta tekstistäTunnistat C More -sovelluksen sen punaisesta tekstistä

 

Sovelluksen tunnistaa sen logosta. Logo on punaisella kirjoitettu "C More". Sovellus löytyy myös Kirjastot -valikossa "Tilatut" -otsikon alta. Kirjastot -valikosta löytyy myös C More -ohjelmakirjasto. Erotat sovelluksen ja ohjelmakirjaston tekstin väristä: sovellus on punaisella kirjoitettu C More ja ohjelmakirjasto on valkoisella C More tekstillä.

 

Kuinka kirjaudun sovellukseen

 

Kirjautuminen sovellukseen vaatii jonkin C Moren sisältötilauksen. Näitä on esimerkiksi C More, C More Sport ja C More Total. Sisältötilaus voi olla tilattuna Telia TV -palvelun tunnukselle tai C Moren kautta hankitulla tunnuksella. Kirjautumisikkunassa voit valita, kumpaa tunnusta käytät.

 

Valitse haluamasi kirjautumistapaValitse haluamasi kirjautumistapa

 

Valitse Kirjaudu operaattoritunnuksilla, kun haluat käyttää Telia TV -tunnusta. Digiboksi tunnistaa digiboksilla käyttämäsi tunnuksen ja kirjautuu sovellukseen automaattisesti. Valitse Kirjaudu sisään, kun haluat käyttää C More -tunnusta. Tässä kirjautumisessa syötä C More käyttäjätunnuksesi ja salasanasi.

 

Mitä sisältöä sovelluksessa on?

 

Sovelluksella näkee kaiken saman sisällön kuin C Moren muillakin sovelluksilla esim. älyTV:n sovelluksella, mobiililaitteen sovelluksella tai tietokoneen selaimessa. Katseltava sisältö riippuu tilaamastasi sisällöstä tai paketista.

 

C More sovelluksen etusivu.PNG

 

C More -sovelluksella ei voi katsoa ilmaiskanavia, jos käyttämälläsi tunnuksella ei ole C Moren tilattua sisältöä. Jos haluat tilata uutta sisältöä, kirjaudu Minun Teliaan ja lisää helposti itse haluamasi sisällöt tai ota yhteyttä meidän asiakaspalveluun.

 

Huomioithan, että Telia TV -palvelun ja C Moren omat tunnukset on eri tunnuksia ja niitä hallinnoidaan omilla sivuillaan:


Telia TV -tunnus > Kirjaudu Minun Teliaan hallinoidaksesi tilaamaasi sisältöä, valitse Minun Telia -> Liittymäni ja palveluni -> Telia TV -otsikon alta voit tarkistaa tilaamasi kanavapaketit ja hallinnoida nykyisiä tunnuksia.


C More tunnus > Kirjaudu C Moren sivulle ja tarkista tilaamasi sisältö tai tilaa uutta sisältöä.

 

Voit tilata sisältöä myös suoraan sovelluksen kautta esim. C More ja C More Sport -paketin, jos käytössäsi on Telia TV digiboksi laajakaistalla -palvelu. Palvelua kehitetään ja tulevaisuudessa on mahdollista tilata myös C More Total -paketti. Kanavapakettien tilausominaisuus tuodaan myöhemmin myös Telia TV digiboksi -palveluun.

 

Minne otan yhteyttä ongelmatilanteessa?

 

C More -sovelluksen kirjautumisen jälkeen tai C More -tunnuksilla kirjautumisessa (Kirjaudu sisään -valinta) ilmenevät ongelmatilanteet on selvitettävä C Moren asiakaspalvelussa

 

Jos ongelma koskee sovellukseen pääsyä tai kirjautumista Telia TV -digiboksin tunnuksilla (Kirjaudu operaattoritunnuksilla -valinta) tai muuta Telia TV -palvelua, otathan yhteyttä meidän asiakaspalveluun.

 

Kommentoi ja osallistu keskusteluun

 

Uudesta sovelluksesta riittää varmasti kommentoitavaa, fiiliksien jakamista ja mielipiteitä. Haluamme kuulla niistä sinulta, joten laitathan alle kommenttia uudesta C More -sovelluksesta. Aiotko sinä ottaa sovelluksen käyttöön?

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
30 vastausta
Tomppa_1
Vakiokalustoa
  • 14 custom-general.kudos
  • 105 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Milloin C More-sovellus tulee Arris VIP4302:een ?

HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 87 custom-general.kudos
  • 318 custom-general.replies
  • 19 custom-general.solutions


@Tomppa_1  kirjoitti:

Milloin C More-sovellus tulee Arris VIP4302:een ?


Vielä ei ole tarkempaa tietoa sen suhteen, milloin sovellus tulee Arris VIP4302 -digiboksille. Päivitämme tähän blogiin kuitenkin tuon, kun julkaisuhetki on tiedossa.

| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |

Eeros
Vakiokalustoa
  • 35 custom-general.kudos
  • 89 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Katson liiga pelejä digiboxin C More sovelluksella ja sellainen kummallinen ilmiö on tuottanut ihmetystä. Kun valitsen katsottavan ottelun valikosta niin peli tulee normaalisti näkyviin, mutta kun peli on näkynyt hetken niin sovellus palaa valikkoon mistä ottelut valitaan.

Tämä tapahtui tänäänkin (vasta yksi erä pelattu) pelin alussa noin 5 kertaa siten että peli näkyy 5-30 sekuntia ennen kun palaa takaisin alku valikkoon.Välillä peli näkyy jopa koko erän katkeamatta, mutta useimmin ei. Digiboxi on Wlanilla kiinni Huawein 5G Pro "mokkulassa" pitänee laittaa johto seuraavaan erään jos se auttaisi. Juttelin asiasta C Moren asiakaspalvelun kanssa ja he eivät ole kuulleet tällaisesta viasta. Onko joku muu törmännyt tähän ominaisuuteen?

KaPetri
Telialainen
Telialainen
  • 100 custom-general.kudos
  • 535 custom-general.replies
  • 49 custom-general.solutions


@Eeros  kirjoitti:

Katson liiga pelejä digiboxin C More sovelluksella ja sellainen kummallinen ilmiö on kummastuttanut. Kun valitsen katsottavan ottelun valikosta niin peli tulee näkyviin, mutta kun peli on näkynyt hetken niin sovellus palaa valikkoon mistä ottelu valitaan.

Tämä tapahtui tänäänkin (vasta yksi erä pelattu) pelin alussa noin 5 kertaa siten että peli näkyy 5-30 sekunttia ennen kun palaa valikkoon.Välillä peli näkyy jopa koko erän katkeamatta, mutta useimmin ei. Digiboxi on Wlanilla kiinni Huawein 5G Pro "mokkulassa" pitänee laittaa johto seuraavaan erään jos se auttaisi. Juttelin asiasta C Moren asiakaspalvelun kanssa ja he eivät ole kuulleet tällaisesta viasta. Onko joku muu törmännyt tähän ominaisuuteen?


Erikoiselta kuulostava tilanne. Toimiihan boksin kautta muuten live lähetykset ja Youtubet normaalisti? Tekeekö C More sovellus samaa muun sisällön kanssa?

Eeros
Vakiokalustoa
  • 35 custom-general.kudos
  • 89 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions


@KaPetri  kirjoitti:

@Eeros  kirjoitti:

Katson liiga pelejä digiboxin C More sovelluksella ja sellainen kummallinen ilmiö on kummastuttanut. Kun valitsen katsottavan ottelun valikosta niin peli tulee näkyviin, mutta kun peli on näkynyt hetken niin sovellus palaa valikkoon mistä ottelu valitaan.

Tämä tapahtui tänäänkin (vasta yksi erä pelattu) pelin alussa noin 5 kertaa siten että peli näkyy 5-30 sekunttia ennen kun palaa valikkoon.Välillä peli näkyy jopa koko erän katkeamatta, mutta useimmin ei. Digiboxi on Wlanilla kiinni Huawein 5G Pro "mokkulassa" pitänee laittaa johto seuraavaan erään jos se auttaisi. Juttelin asiasta C Moren asiakaspalvelun kanssa ja he eivät ole kuulleet tällaisesta viasta. Onko joku muu törmännyt tähän ominaisuuteen?


Erikoiselta kuulostava tilanne. Toimiihan boksin kautta muuten live lähetykset ja Youtubet normaalisti? Tekeekö C More sovellus samaa muun sisällön kanssa?


Kyllä kaikki muu toimii normaalisti. Omituinen vaiva ja ottelun edetessä vika harvenee, kolmannessa erässä ei katkennut kertaakaan. 

HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 118 custom-general.kudos
  • 621 custom-general.replies
  • 61 custom-general.solutions


@Eeros  kirjoitti:

@KaPetri  kirjoitti:

@Eeros  kirjoitti:

Katson liiga pelejä digiboxin C More sovelluksella ja sellainen kummallinen ilmiö on kummastuttanut. Kun valitsen katsottavan ottelun valikosta niin peli tulee näkyviin, mutta kun peli on näkynyt hetken niin sovellus palaa valikkoon mistä ottelu valitaan.

Tämä tapahtui tänäänkin (vasta yksi erä pelattu) pelin alussa noin 5 kertaa siten että peli näkyy 5-30 sekunttia ennen kun palaa valikkoon.Välillä peli näkyy jopa koko erän katkeamatta, mutta useimmin ei. Digiboxi on Wlanilla kiinni Huawein 5G Pro "mokkulassa" pitänee laittaa johto seuraavaan erään jos se auttaisi. Juttelin asiasta C Moren asiakaspalvelun kanssa ja he eivät ole kuulleet tällaisesta viasta. Onko joku muu törmännyt tähän ominaisuuteen?


Erikoiselta kuulostava tilanne. Toimiihan boksin kautta muuten live lähetykset ja Youtubet normaalisti? Tekeekö C More sovellus samaa muun sisällön kanssa?


Kyllä kaikki muu toimii normaalisti. Omituinen vaiva ja ottelun edetessä vika harvenee, kolmannessa erässä ei katkennut kertaakaan. 


On kyllä erikoisempi ongelma, ei ole tullut vastaan itselläkään tai kuullut kollegoiltakaan. Suosittelen vielä kokeilemaan seuraavan live-pelin häiriön aikana ottamaan virtajohdon digiboksista irti 10 sekunnin ajaksi. Tämä yleensä auttaa oireiluihin, kun virrat lähtee boksista hetkeksi pois. Kaukosäätimestä sammuttamalla digiboksin se ei sammu täysin, vaan asettuu lepotilaan.

Jos ongelma edelleenkin jatkuu samanlaisena, ota yhteyttä C Moren asiakaspalveluun (Chat avoinna ma-su 9-23) ja kerro ongelman jatkuvan edelleen, he kysyvät ja välittävät tarvittavat tiedot eteenpäin tutkittavaksi.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
VMJ
Vakiokalustoa ☆☆
  • 29 custom-general.kudos
  • 372 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Mikä on tilanne sovelluksesta Arris 4302 digiboksille? Ehtiikö C-Moren tilaukseni loppua ennenkuin sen saa toimintaan?

MikaelMu
Telialainen
Telialainen
  • 110 custom-general.kudos
  • 500 custom-general.replies
  • 41 custom-general.solutions


@VMJ  kirjoitti:

Mikä on tilanne sovelluksesta Arris 4302 digiboksille? Ehtiikö C-Moren tilaukseni loppua ennenkuin sen saa toimintaan?


C More päivitykset Arris 4302 -mallille on aloitettu tänään. Digiboksista voi käyttää virtajohtoa pois paikaltaan, jonka jälkeen se lähtee lataamaan uutta ohjemistoa. C More -sovellus löytyy Menu -valikon alalaidasta.

kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2364 custom-general.kudos
  • 3668 custom-general.replies
  • 330 custom-general.solutions


@MikaelMu  kirjoitti:

@VMJ  kirjoitti:

Mikä on tilanne sovelluksesta Arris 4302 digiboksille? Ehtiikö C-Moren tilaukseni loppua ennenkuin sen saa toimintaan?


C More päivitykset Arris 4302 -mallille on aloitettu tänään. Digiboksista voi käyttää virtajohtoa pois paikaltaan, jonka jälkeen se lähtee lataamaan uutta ohjemistoa. C More -sovellus löytyy Menu -valikon alalaidasta.


No niin nyt tuli CMore -sovellus myös Arris Vip 4302W digiboksiin. Tosin televisio kanavissa on jokin häiriö boksilla ja Telia TV sovelluksessa eli ne eivät näy nyt 🤔

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
KaPetri
Telialainen
Telialainen
  • 100 custom-general.kudos
  • 535 custom-general.replies
  • 49 custom-general.solutions


@kiisseli67  kirjoitti:

@MikaelMu  kirjoitti:

@VMJ  kirjoitti:

Mikä on tilanne sovelluksesta Arris 4302 digiboksille? Ehtiikö C-Moren tilaukseni loppua ennenkuin sen saa toimintaan?


C More päivitykset Arris 4302 -mallille on aloitettu tänään. Digiboksista voi käyttää virtajohtoa pois paikaltaan, jonka jälkeen se lähtee lataamaan uutta ohjemistoa. C More -sovellus löytyy Menu -valikon alalaidasta.


No niin nyt tuli CMore -sovellus myös Arris Vip 4302W digiboksiin. Tosin televisio kanavissa on jokin häiriö boksilla ja Telia TV sovelluksessa eli ne eivät näy nyt 🤔


Meillä on nyt valitettavasti ongelmia TeliaTV lähetysten kanssa osalla asiakkaistamme. Palveluiden odotetaan palautuvan ihan näillä hetkillä. https://www.telia.fi/asiakastuki/hairiotiedote?id=sabre_283033983&lang=fi