25-10-2019 18:40
Moi
Pitkän hiljaiselon (n vuosi) pitäisi ottaa Arris digiboksi taas käyttöön. Ongelma on Error 4 loading softwaren jälkeen, could not download the system software. Ethernet kaapeli on kiinni Fast 5370 Air modeemissa ja netti toimii muuten moitteetta. Mikä avuksi?
25-10-2019 18:51
Hei @Roxy747 ja tervetuloa Telia yhteisöömme!
Ensinä olisi hyvä varmistaa laskusta että sinulla on edelleen voimassa oleva tilaus TeliaTV laajakaistalla tilaukseen. Jos sitä sitä ei ole, ei boksi saa verkkoon yhteyttä koska liittymästä puuttuu siihen tarvittava asetus.
Toinen tarkistettava asia on se, että dsl puoli hybridiyhteydessä toimii, virtavalo ei saa palaa punaisena.
Mikäli yllä olevat asiat ovat ok niin käytä modeemista virtaa pois 15 sek ajan ja odota muutama minuutti. Käytä tämän jälkeen vielä boksista virtajohtoa irti.
27-10-2019 12:38
Hei
Kaikki valot modeemissa on OK, "software loading":in palkki menee loppuun asti mutta siihen jämähtää, sen jälkeen ei mitään tapahdu, sekä kaapelilla että wifinä.
27-10-2019 14:41
Hei @Roxy747 ja tervetuloa Telian yhteisöön!
Kokeile digiboksin resetointia:
28-10-2019 12:00
Hei
Nyt päästiin 3 tunnin jälkeen siihen pisteeseen että software on ladattu ja pyydetään käyttäjätunnusta ja salasanaa. Käyttäjätunnuksen kohdalla syötin 10-numeroisen tunnuksen, 000000-alkuisen, sekä uuden 10-numeroisen salasanan jonka sain eilen. Mutta eivät kelpaa, herjaa että jompikumpi on väärin.
28-10-2019 14:18
Kylläpäs nyt vastustaa. Tunnukset voidaan nopeiten tarkistaa chatimme kautta tai soittamalla asiakaspalveluumme numeroon 020690400 ark 8-20 ja la 9-16.30 mpm/pvm
29-10-2019 21:05
Millä kikalla sait lopulta toimimaan?
Mulla on nyt kuudetta päivää digiboksi pois pelistä saman vian vuoksi. Perjantaina vietin 1,5 h Telian kanssa puhelimessa asian tiimoilta, ja lopulta kun mikään ei auttanut lähettivät uuden digiboksin. Yllättäen tänään kun sen sain, "Error 4" saaga jatkuu.
Häiriöilmoituksen tein tänään asiasta, mutta olisi kiva jos jotenkin saisi toimimaan ennen viikonloppua.
30-10-2019 10:02
@Mysticiza kirjoitti:
Millä kikalla sait lopulta toimimaan?
Mulla on nyt kuudetta päivää digiboksi pois pelistä saman vian vuoksi. Perjantaina vietin 1,5 h Telian kanssa puhelimessa asian tiimoilta, ja lopulta kun mikään ei auttanut lähettivät uuden digiboksin. Yllättäen tänään kun sen sain, "Error 4" saaga jatkuu.
Häiriöilmoituksen tein tänään asiasta, mutta olisi kiva jos jotenkin saisi toimimaan ennen viikonloppua.
Arriksen digiboksit ovat joskus tuota tehneet aiemmin. Toisinaan auttaa, kun palauttaa tehdasasetuksilla digiboksin ja käynnistää uudelleen modeemin. Sen jälkeen tekee digiboksille boottauksia vähän useamman kerran, jonka jälkeen Telia TV -ohjelmiston pitäisi ruveta latautumaan ja asentumaan oikeaoppisesti verkosta
08-11-2019 09:36
@Roxy747 ja @Mysticiza, onko teille boksit toimineet ihan OK reilu viikon takaisten viimeisimpien kirjoitusten jälkeen?
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit sivun yläreunasta.