peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
53502 Jäsentä
153533 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Ongelmallinen etätallennus



Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎16-01-2015
Kirjoituksia: 46
1/23

Ongelmallinen etätallennus

Tervehdys! Onko muilla ollut ongelmia etätallennuksen kanssa? Minulla on etätallennus ollut jo 3-4 viikkoa saavuttamattomissa. Olen tehnyt vikailmoituksia ja jättänyt yhteydenottopyyntöjä, joista sain viime viikolla yhden vastauksen. Ystävällinen naisihminen selvitti ongelmaani ja keksi ratkaisuksi uuden reitittimen, vaikka vika on selkeästi softapuolella. Kun yritän kirjautumisen jälkeen mennä etätallennukseen niin se heittää ulos koko ohjelmasta ja vaatii uuden sisäänkirjautumisen. Uudesta reitittimestä oli hyötyäkin signaalin huojunta väheni ja lataus-, sekä lähetysnopudet nousivat, mutta tilannetta etätallennuksen osalta se ei muuttanut. Aurinkoisia päiviä! Caacao

0 tykkäystä
22 vastausta
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎29-06-2017
Kirjoituksia: 168
2/23

Vs: Ongelmallinen etätallennus

Tervehdys Caacao73

 

Tilanne etätallennuksen suhteen on että se ei toimi 17.1.2018 jälkeen tilattuissa Telia tv-palveluissa. 

Asiaa on käsitelty vähän tarkemmin täällä.

0 tykkäystä
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎16-01-2015
Kirjoituksia: 46
3/23

Vs: Ongelmallinen etätallennus

Viisi (5) viikkoa tulee täyteen ilman etätallennusta ja ongelman ratkaisu on, työskentelemme asian parissa. Olettaisin, että Telia pystyy parempaakin, mutta ilmeisesti yksityisasiakas ei ole tärkeä. Olemme olleet Soneran/Telian asiakas jo 80-luvun lopusta lähtien ja nykyinen TV-sopimus on ainakin +10-vuotta vanha. Mielemme tekisi vaihtaa palveluntarjoaa, jos kauan käytetty S-postiosoite seuraisi mukana. Tiedän, että TV:n ohjelmapalvelusta voi tehdä tallennuksia, mutta on hankalaa. Lisäksi palvelu kadottaa ohjelmia ja siirryttäessä seuraavaan päivään, vasemman yläkulman päivämäärä pysyy aina samana. Pitää erillisestä kanaoppaasta arvuutella päivää. Olisitteko ystävällisiä ja tekisitte jotain, kiitos!

0 tykkäystä
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎16-01-2015
Kirjoituksia: 46
4/23

Vs: Ongelmallinen etätallennus

Ai niin, palvelu on maksullinen, josta veloitatte joka kuukausi.

0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎29-06-2017
Kirjoituksia: 168
5/23

Vs: Ongelmallinen etätallennus

Kerroit että tv-palvelu on ollut pitkään voimassa niin onko tuohon tehty jotakin muutoksia viime aikoina että se olisi päivittynyt tuohon uudempaan malliin missä etätallennus ei toimi tällä hetkellä?

Verkotallennus palvelusta menee 2,48€/kk veloitus joka menee kokonaisuudessaan tekijän oikeudenhaltijoille eikä jää Telialle ja samaan hintaan tarjotaan asiakasetuna tuo meidän oma tallennus-palvelu maksutta Telia tv sovellukseen(norm. 6,5€/kk) mutta totta kai tuo etätallennus pitää saada kuntoon. Sen suhteen en vaan tällä hetkellä pysty antamaan aikataulua lupauksia kun asia on kehitysputkella selvityksessä. Se on toki mahdollista että tallennuspalvelu laitetaan katkolle siksi aikaa että etätallennus on saatu kuntoon. 

0 tykkäystä
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎16-01-2015
Kirjoituksia: 46
6/23

Vs: Ongelmallinen etätallennus

Tervehdys! Oletettavasti minä en voi tehdä noita muutoksia ja hankala on minun arvioida teidän tekemisiänne. Kyse ei ole rahasta vaan palvelun toimivuudesta, jonka toivottavasti pian saatatte kuntoon.

0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎29-06-2017
Kirjoituksia: 168
7/23

Vs: Ongelmallinen etätallennus

Tarkoitin lähinnä sopimus muutoksia tms.

 

Ja siinä olet ihan oikeassa että kuntoon se pitää saada, totta kai. 

 

 

0 tykkäystä
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎16-01-2015
Kirjoituksia: 46
8/23

Vs: Ongelmallinen etätallennus

Mitä tekee Telia, kun on ongelmia? Luvataan pikaisia yhteydenottoja ja nopeaa ongelmanratkaisua, sekä hyvityksiä seuraavaan laskuun. Arvatkaa onko mikään näistä toteutunutt? Ensi viikolla tulee kahdeksan (8) viikkoa täyteen saman ongelman kanssa ja asiakas on edelleen epätietoinen ja saa roikkua tunteja puhelimessa, kun muut yhteydenottokanavat eivät tunnu toimivan. Viimeksi ongelman ratkaisuun ei mennyt kuin viisi (5) kuukautta, joten onhan tässä aikaa odotella.

0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎05-04-2018
Kirjoituksia: 73
9/23

Vs: Ongelmallinen etätallennus

Hei @Caacao73! Tämä on kehityksessä edelleen, pahoittelen! Hymiö Surullinen Olen tästä tiedottanut eteenpäin kehityksen puolelle, ja kun on tiedossa aikataulua tälle etätallennus korjaukselle, tiedotamme asiasta meidän sivuillamme ja voin tähän keskusteluun ilmoittaa erikseen.

0 tykkäystä
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎16-01-2015
Kirjoituksia: 46
10/23

Vs: Ongelmallinen etätallennus

Tervehdys! En voi vieläkään ymmärtää, että missä "kehityksessä" ongelma on? Jos etätallennus on toiminut suunnilleen OK vuosia ja nyt ei enään toimi niin eikö se pitäisi korjata? Caacao

0 tykkäystä