peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
59304 Jäsentä
164339 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Palveluun ei tällä hetkellä saada yhteyttä

Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎25-02-2015
Kirjoituksia: 19
31/65

Vs: Palveluun ei tällä hetkellä saada yhteyttä

Voit kuule uskoa että mulla on muutakin tekemistä kuin tehdä vikailmotuksia aina kun teidän myymässä palvelussa on ongelmia,esim tallennukset ei toimi,ohjelmakirjaston elokuvista puuttuu tekstityksiä ym.Ja kun yleensäkin teidän ohjeet on tyyliin resetoikaa boksi,mä veikkaan että jokainen teidän asiakas on senkin tehnyt jo kymmeniä kertoja ja osataan myös tehdä se ilman teidän neuvoja.

Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2014
Kirjoituksia: 3 640
32/65

@hifk1969 kirjoitti:

Voit kuule uskoa että mulla on muutakin tekemistä kuin tehdä vikailmotuksia aina kun teidän myymässä palvelussa on ongelmia,esim tallennukset ei toimi,ohjelmakirjaston elokuvista puuttuu tekstityksiä ym.Ja kun yleensäkin teidän ohjeet on tyyliin resetoikaa boksi,mä veikkaan että jokainen teidän asiakas on senkin tehnyt jo kymmeniä kertoja ja osataan myös tehdä se ilman teidän neuvoja.

En epäile tätä yhtään. Mutta tosiaan yleisesti ottaen kun puhutaan hyvityksistä niin niiden edellytys on että viasta on tehty vikailmoitus. Tässä vaiheessa en tiedä vielä onko tässäkin kohtaa tilanne näin, mutta halusin varoitella etukäteen että näin saattaa olla.

⎮Telia Yhteisön capitán⎮Apple iPhone XS Max⎮Apple iPad Air 2⎮ Apple TV 4K⎮Apple MacBook Pro⎮

Highlighted
Uusi keskustelija
Kirjoituksia: 5
33/65

Eipä tarvi henkilökohtasesti ottaa jos täällä tyytymätön asiakas toteaa, ettei homma toimi, eikös juu? Valkosta näyttöä on hurjan kiva kattoo tosiaan, mutta mikäs täs, pistetää muistiin et valittaa ei saa, eikä ilmeisesti vaatia toimivaa palvelua (tai edes ilmoitusta palvelukatkosta/häiriöstä/ongelmasta). Harmi, kun on niin pitkä soppari alla... 

Uusi jäsen
Kirjoituksia: 1
34/65

Juu eipä toimi lahdessakaan. Ensin viikon tökkii puhelimessa netti(sekin Sonera) ja nyt ei sitten pääse tallennuksia katsomaan. Mitäänhän Sonera ei ikinä hyvitä vaikka vikaa on vähän väliä.
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎20-02-2015
Kirjoituksia: 59
35/65

Error loading module: undefined @#€%& 

Missä on vikatiedote?!

Uusi jäsen
Kirjoituksia: 4
36/65

Tein boxilla oman vianmäärityksen ja tilttaa internetyhteyteen.. Käskee käynnistämään reititintä.. Mutta eipä tuo auta.. Ei kai auta muu kuin odotella

Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
37/65

@ronsja kirjoitti:

Eipä tarvi henkilökohtasesti ottaa jos täällä tyytymätön asiakas toteaa, ettei homma toimi, eikös juu? Valkosta näyttöä on hurjan kiva kattoo tosiaan, mutta mikäs täs, pistetää muistiin et valittaa ei saa, eikä ilmeisesti vaatia toimivaa palvelua (tai edes ilmoitusta palvelukatkosta/häiriöstä/ongelmasta). Harmi, kun on niin pitkä soppari alla... 

Tottakai saa avautua, sitä varten on esimerkiksi tämä Klaani Hymiö Onnellinen

Toimiva palvelu on se lähtökohta. Jos tulee probleemeja ne korjataan. Sonera.fi :ssä ei ole tästä aiheesta tiedotetta mutta tosiaan vikapalvelun puhelinnumeroon soittaessa tästä viasta kerrotaan. Mutta olen samaa mieltä kanssanne että tiedote pitäisi olla myös verkossa ja selvitän huomenna syyn miksi sitä ei siellä ole/ollut.

Meillä muuten on automaattinen palvelu joka lähettää tekstarin (tai emailin) jos omassa laajakaistayhteydessä on vikaa. Siis nimenomaan yhteydessä. Tällä hetkellä tämä ei siis lähetä tiedotetta jos vaikka Viihdepalvelussa on probleemeja joten se ei olisi tässä tilanteessa auttanut mutta toivottavasti tämä automaattinen tiedotepalvelu laajenisi koskemaan myös laajakaistan palveluita.

Mutta jos haluatte tämän tiedotepalvelun päälle koskien laajakaistayhteyksiä niin se onnistuu Omilta Sivuilta siten että valitkaa ensin laajakaistaliittymänne kohdasta "Liittymät ja laitteet ja sen jälkeen kohta "Vikatiedoteasetukset". 

⎮Telia Yhteisön capitán⎮Apple iPhone XS Max⎮Apple iPad Air 2⎮ Apple TV 4K⎮Apple MacBook Pro⎮

Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
38/65

@miksali kirjoitti:

Tein boxilla oman vianmäärityksen ja tilttaa internetyhteyteen.. Käskee käynnistämään reititintä.. Mutta eipä tuo auta.. Ei kai auta muu kuin odotella

Juuri noin, vaikka se kirpaisee varmasti todella syvältä ja ymmärrän harmistuksen niin tässä kohtaa ei voi kuin odotella.

Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎01-02-2015
Kirjoituksia: 42
39/65

Joo, eipä pääse edes käynnistämään rikipoksia enää, valkoinen ruutu pomppaa silmille. HBO:n ohjelmakirjastoa oli takoitus selata, mutta kuinkas kävikään. Resetoinnit modeemiin ja rikipoksiin on tehty - sehän on ainoa apu mitä Sonera tarjoaa. Oletuksena on, että täällä on niin uitun tyhmiä käyttäjiä, ettei edes näitä osata tehdä ilman eri kehotusta. -Joka ainoa kerta vika on ollut Soneran päässä, joten nämä uitun resetointiohjeet voisi työntää suoraan sinne minne ne kuuluvat (valitkaa itse). Käyttäjissä on aika paljon IT-ammattilaisia jotka nauravat Soneran ohjeille. Tyhmäkin esim. tietää, ettei tyhmä kytkin kaapeloinnin välissä rikipoksi -> kytkin -> modeemi aiheuta mitään ongelmia. Vedä nyt sitten 20m kaapelia suoraan modeemilta rikipoksille ilman kytkintä vain todetaksesi että sama pa*ka ongelma jatkuu. Oikeasti, hieman ryhtiä siihen toimintaan, kiitos.

Lähtee muuten irtisanominen heti kun sopimuskausi päättyy, on parempiankin palveluita. Kiitos ja anteeksi.

Uusi jäsen
Kirjoituksia: 1
40/65

tasan tarkkaan sama homma täällä: Error loading module: undefined @#€%&  Turhautunut-nainen  tee vikailmoitus? no joo ja jos ette pysty selvittää mikä on vikana Soneran päässä sitten tulette mulle kotiin etsimään ongelmaa mikä maksaa mulle 99,81 €, ilman tätä suostumusta ei pysty edes vikailmoitusta tekemään ja mä en suostu semmoseen, olen riittävän paljon jättänyt rahaa HelpSonille Soneran kelvottomien laitteiden takia että tämä saa nyt riittää! jokatapauksessa sopparin loputtua ei olee enää mitään asiaa Soneralle, näyttäköön mun puolesta siihen asti vaan valkoista ruutua jos mihinkään muuhuun ei kykene. aluksi ei pystynyt toimittaa palveluja, sitten oli jo sopivasti liian myöhäista irtisanoa, ongelmia n.kerran kuukaudessa kun jotain jumittuu, hidastuu tai ei toimi. ainoa asia mikä toimii hyvin on laskutus, see tulee aina ajoissa!