peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
52050 Jäsentä
150211 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Telia TV kirjastot

Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 682
21/37

Vs: Telia TV kirjastot

Markkinointia sekin. Vanhan boksin voi tosiaan vaihtaa 4302W-malliseen digiboksiin soittamalla Telian asiakaspalveluun 020 690 400 (mpm/pvm) tai 24/7 chatin kautta Hymiö Onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

0 tykkäystä
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎08-06-2017
Kirjoituksia: 38
22/37

Nyt on soitettu. Työntekijälle oli kai uusi asia. Kun esitin vaihtoidean, hän kysyi mikä siinä on vikana, sehän on melko uusikin. Sitten hän siirsi asian häiriöpuolelle. Katsotaan tuleeko se digiboksi vai lisää jankutusta..

Herrasmies
Herrasmies
23/37

Hienoa, että asiasi edistyy siitä huolimatta. Täällä Yhteisön blogissa voi jatkaa keskustelua digiboksin aiheesta:

https://yhteiso.telia.fi/t5/Blogi/Uusi-Langaton-Telia-TV-on-taalla/ba-p/135450#comments

En meinannut löytää tuota blogia, mutta etsivä löytää Hymiö Erittäin onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎23-03-2017
Kirjoituksia: 63
24/37

Laitettiinhan sinulle uusi digiboksi matkaan? Hymiö Onnellinen Tosissaan automaattisesti noita uusia laitteita ei lähetetä, vaan laitteiden vikaantuessa laitteita uusitaan tai asiakkaan ottaessa yhteyttä. Markkinointiviestinä lähetettiin asiakkaille, joilla oli vanha digiboksi viestiä, että voivat sen veloituksetta uusia, ilmeisesti tämä ei ole sinua tavoittanut? Ymmärrän kyllä pointtisi siitä, että voitaisiin boksit lähettää automaattisestikin, mutta toimivia laitteita nuo vanhemmatkin kuitenkin ovat Hymiö Onnellinen

Kommentaattori
25/37

Niin siinä kävi, että telian työntekijöillä oli eri linja kuin tässä ketjussa esitettiin. Minulle lähetettiin toinen samanmerkkinen digiboksi kuin nyt on Arris vip2853. Hohhoijaa..

0 tykkäystä
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 726
26/37

@Baron@  kirjoitti:

Niin siinä kävi, että telian työntekijöillä oli eri linja kuin tässä ketjussa esitettiin. Minulle lähetettiin toinen samanmerkkinen digiboksi kuin nyt on Arris vip2853. Hohhoijaa..

No tuliko sinulle nyt Arris VIP 4302W digiboksi?

Siinä näkyy myös YouTube ja Netflix jos olet tilannut sen.

Itsellä tuo boksi käytössä aIPTV toteutuksena, kun ei ole kiinteää laajakaistaa.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Kommentaattori
27/37

Ei vaan minulle tuli vip 2853 joka minulla oli jo. Selitin kyllä asian puhelimessa, että tästä puhelinnumerosta voi kuulemma pyytää uutta parempaa digiboksimallia, mutta se puhelinnumero ei tuntunut oikealta, kun nainen ei lähtenyt lähettämään digiboksia, vaan sanoi että siirtää asian häiriöpuolelle. Sanoin selvästi, että digiboksissa ei ole vikaa, vaan tarvitsen uuden mallin.

0 tykkäystä
Herrasmies
Herrasmies
28/37

@Baron:

Oho, jokin väärinkäsitys ilmeisesti kyseessä Hymiö Erittäin onnellinen

Jos et ole ehtinyt noutamaan postipakettia, niin sen voi jättää noutamatta, jolloin säilytysajan umpeudettua se palautuu takaisin automaattisesti tai nopeammin omailmoituksella verkossa Postille takaisin palautuksesta, niin se ei jää roikkumaan hyllylle. Lopuksi vielä kannattaa täyttää tämä Telian sähköinen perumisilmoitus niin homma selvä.

Kannattaa piipahtaa tuossa Telian chatissa tai Facebook chatissa ja laitat vielä viitteeksi tämän kampanjan linkin:

https://www.telia.fi/kauppa/tv-ja-viihde/mika-telia-tv/tv-boksi/uusi-digiboksi

Voit toki jättää halutessasi yhteydenottopyynnön nettilomakkeella, jolloin Telian asiakaspalvelu on yhteydessä muutaman arkipäivän kuluessa.

Toivotaan, että saisit asian kerralla ratkaistua ja oikeanlaisen boksitilauksen eli VIP 4302W mallin matkaan! Onhan sitä mukavampi Youtubea ja Netflixiä käyttää samasta boksista 🎬🤩

Kommentaattori
29/37

Eihän sen digiboksin malli selvinnyt ennenkuin avasin paketin kotona.

Aloitin sitten chattailun asiadta ja tällä kertaa oli viisaampi työntekijä. Hän lupasi että minulle lähetetään digiboksi  jonka numero alkaa viitosella.

Jälleen huomattiin, että tälläkin foorumilla hyvää tarkoittavat ihmiset jakavat "musta tuntuu" tietoa. Minulle kerrottiin täällä että saan toisen mallisen boksin. Tässä tulevassa on teratavu kovalevy.

0 tykkäystä
Herrasmies
Herrasmies
30/37

@Baron, etkö saanut tilausvahvistusta? Niissä on mainittu tämä. Tarkistin ainakin omista sähköpostiviesteistä. No, joka tapauksessa hienoa että sait kinkkisen tapauksen kuntoon ja melko tuliterän VIP 5305 -mallin. Kyseinen malli oli ainoastaan saatavilla Liiga-tilaajille muutama kuukausi sitten kun Liiga pyörähti käyntiin. Huomattavasti enemmän tehoa ja UltraHD-ominaisuudella varustetun kuin VIP 4302W -mallissa. Oijoi, tuo olisi hieno värkki itsellenikin 👍🏼😅

0 tykkäystä