Telia TV salasana sms

  • 27 April 2018
  • 4 kommenttia
  • 19 katselukertaa

Tilasin tekstarilla Minun Telia sivuilta uuden Telia TV salasanan tekstarilla. Oletin että puhelin olisi suht pian kilahtanut mutta ei. Vielä parin tunnin päästäkään ei kuulu ei näy salasanaa.

 

Kuinkahan pitkä viive siinä on? vai vaatiikohan aspan aukiolon että salasana vaihtuu eli ei näin iltamyöhään tuo lähetys toimikaan?


4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Tervehdys @SannaPast!


 


Muistaakseni kirjautumalla tilattua salasanaa ei toimiteta klo 20–08 välisenä aikana, vaan salasana saapuu aamulla. Toisaalta olisi hyvä, jos Telia päivittäisi järjestelmän asiakkaan tarpeisiin vastaavaksi eli reaaliaikaisemmaksi. Hyvää yötä siitä huolimatta! :smileyhappy:


 


 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@SannaPast, saitko salasanan tekstiviestitse? :)

Tilasin parin tunnin päästä salasanan uudelleen ja sitten tuli tervehdystekstari, jossa oli kyllä käyttäjätunnus. Sitten tilasin salasanan samalla tavalla kolmannen kerran ja sain kuin sainkin myös sen itse salasanaviestin. Ei se helppoa ollut, mutta tuli kuitenkin (aspan kiinniollessa).

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@SannaPast@  kirjoitti:

Tilasin parin tunnin päästä salasanan uudelleen ja sitten tuli tervehdystekstari, jossa oli kyllä käyttäjätunnus. Sitten tilasin salasanan samalla tavalla kolmannen kerran ja sain kuin sainkin myös sen itse salasanaviestin. Ei se helppoa ollut, mutta tuli kuitenkin (aspan kiinniollessa).




Hyvä, että sait toimimaan! Liekö jokin väliaikainen bugi, jos törmäät ongelmaan uudelleen niin suosittelen tekemään vikailmoituksen Telialle täällä niin voivat tutkia asiaa. :smileyhappy:

Vastaa