peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
53044 Jäsentä
152468 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

TeliaTV ja Cmore



Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 722
11/12

Vs: TeliaTV ja Cmore


@IlariJR  kirjoitti:
Kirjautumisen ja tunnuksen luomisen pitäisi onnistua, mutta käsittääkseni tämän suhteen on ollut vikaa pienellä osalla asiakkaista. Tästä kannattaa ottaa yhteyttä vikapalveluumme, niin tsekataan mistä homma kiikastaa. Voit esimerkiksi jättää yhteydenottopyynnön täällä Hymiö Onnellinen

Mahtavaa! 💪😎

 

Pitää laittaa itselleni korvan taakse jatkossa..

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎03-02-2019
Kirjoituksia: 5
12/12

Vs: TeliaTV ja Cmore


@IlariJR  kirjoitti:


Kirjautumisen ja tunnuksen luomisen pitäisi onnistua, mutta käsittääkseni tämän suhteen on ollut vikaa pienellä osalla asiakkaista. Tästä kannattaa ottaa yhteyttä vikapalveluumme, niin tsekataan mistä homma kiikastaa. Voit esimerkiksi jättää yhteydenottopyynnön täällä Hymiö Onnellinen


Hyvä tietää, että kyseessä lieneekin vika, eikä yleinen käytäntö, että tunnusta ei voi luoda! Pitänee yrittää jaksaa selvittää asiaa...