peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
54691 Jäsentä
155501 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Uuden , muoveissa ja pahveissa olevan laitteen palautus ja hyvitys



Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎22-05-2017
Kirjoituksia: 1
1/2

Uuden , muoveissa ja pahveissa olevan laitteen palautus ja hyvitys

Hei,

 

Minulla on Motorola VIP1003-iptv, sekä Thomsonin reititin.

Laite lähetettiin minulle joskus vuonna 2011-2012. Laitetta ei ole käytetty ja se on alkuperäisissä pahveissa ja muoveissa.

Soneran laskutuksen kanssa olleessa sekaannuksessa laite jäi meille ja muistaakseni jouduin maksamaan siitä, tämä maksu selvinnee laskutushistoriastani. Asia unohtui ja nyt suursiivouksen yhteydessä laitteet löytyivät. Onnistuuko palautus ja laskun hyvitys?

 

 

 

0 tykkäystä
1 vastaus
Ex-telialainen
Ex-telialainen
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 346
2/2

Vs: Uuden , muoveissa ja pahveissa olevan laitteen palautus ja hyvitys



Moikka @Palauttajamies ja tervetuloa Yhteisöön! 

Suosittelen, että olet nyt ensimmäisenä yhteydessä asiakaspalveluumme, jolloin saadaan tarkistettua ja selvitettyä tämä homma. Hymiö Onnellinen Täällä yhteisössä autamme mielellämme jutuissa, jotka eivät vaadi asiakkaan tunnistamista.

Yhteydessä voit olla esimerkiksi Chatin avulla, joka löytyy kun kirjaudut sivuillemme täällä. Huom, chat ei vielä toimi mobiililaitteilla. Hymiö Onnellinen Voit myös jättää aiheen tiimoilta palvelupyynnön.

 

 

Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!