Uusi pyöreä tallentava digiboksi ei tallenna

  • 6 August 2017
  • 2 kommenttia
  • 15 katselukertaa

Hei,

 

minulla oli vanha Telian boksi ja ostettuna se kovalevypalikka. Tallennus toimi hyvin sekä verkkoon, että kovalevylle. Nyt minulle lähetettiin uusi pyöreä kovalevylline digiboksi, mutta ihmettelin kun ei ole valittavana vaihtoehtoa, että tallentaisi kovalevylle enää.

onko todella niin kuten nyt Telialta alustavan vastauksen sain, että vaikka tätä uutta kovalevyllistä digiboksia on myyty viime vuoden puolelta asti, niin siinä ei kovalevytallenusta ole vielä saatu toimimaan? Eli minulla on nyt täysin toimimaton tuote (tai toimii tv ja verkkotallennus, mutta se pääasia ei)? 

Lisäksi sain ohjeen että kun joskus ja jouluna kun tallennus saadaan käyttöön niin pitää vielä hankkia usb piuha digiboksista modeemiin tuon verkkokaapelin lisäksi? (Tätä ei pakkaus pitänyt sisällään lainkaan vaikka kaikki muita aivan liian lyhkäisiä johtoja oli tarjolla)


2 kommenttia

Kunniamerkki +14

Arris vip 4302 tulee ostaa erikseen tallentava dvr moduuli Telialta, eli siis käytännössä kovalevy. Vanhan boksin kovalevy ei ole virallisesti yhteensopiva uuden kanssa. Asiakaspalvelusta voit tilata lisämaksullisen kovalevyn. (ei sis. digiboksin hintaan) Usb kaapeli tulee dvr moduulin mukana.

 

Jos Telian saisi "aktivoimaan" kovalevytallennus vaihtoehdon, ilman että kovalevyä heiltä hankkii mitään teknistä estettä ei olisi laittaa mitä tahansa yhteensopivaa kovalevyä tohon tai arris 2853 boksiin kiinni. Tämä tuskin onnistunee..

Pahoitteluni tuosta virheellisestä tiedosta, jonka olet saanut meiltä. 4302- boksin kovalevy on ollut saatavilla ja toiminnassa jo viime keväästä lähtien. Kovalevyn pakkauksessa pitäisi olla lyhyt USB- johto, jolla kovalevy kytketään digiboksiin. Mikäli johto puuttuu tai kovalevylle tallennus ei toimi, ole meihin yhteydessä vaikkapa chatin kautta telia.fi/kirjaudu , niin laitetaan tallennus kuntoon.

Vastaa