mtv katsomo tarjouspaketissa

  • 10 June 2015
  • 4 kommenttia
  • 17 katselukertaa

mainostatte etusivulla,että viihdepakettiin kuuluu mtv katsomo. pitäisikö tämän näkyä kaikilla vai onko pelkästään uusille tilaajille näkyvillä??itsellä ei ainakaan katsomo ole enää ohjelmakirjastossa..


4 kommenttia

Katsomon pitäisi näkyä kaikilla ihan automatic, mikäs tilanne on nyt pari päivää myöhemmin?


 


Sisällöltään ei siis oo kuitenkaan oo siis sama ku katsomon nettisivuilla.


 


Jos tuo ei näy, niin voisit kokeilla ottaa boksista virtajohtoa hetkeksi veke, josko tämä auttaisi.


 


Jos ei tuosta oo apua, niin sitten boksin resetoiminen. Ohjeen löydät täältä.  🙂

Siis ootko ihan tosissaan kun sanot että katsomopalvelu pitäisi näkyä,miten itse muistan että se poistui jo useampi kuukausi sitten(ei näy mulla ainakaan katsomo).

Tottahan toki viittin vastata, nyt täytyy vain myöntää että meni tämä viesti vähän ohi silmien. On tätä tavaraa täällä sen verran, että joskus käy näin.


 


Tarkistelin tätä Katsomo -asiaa, ja olin itsekin tosiaan siinä uskossa että Katsomo edelleen löytyy. Korjauspyyntö lähti eteenpäin, sillä löysin ainakin yhden mainoksenkin Sonera.fi:ltä, jossa mainitaan että Katsomo sisältyy pakettiin. Tieto korjataan pikimmiten.


 


Pahoittelut vielä omaltakin osalta, että tuli väärää informaatiota. 🙂 Lähetän aiheesta muistutusta myös talon sisällä, että muutkin tiedostavat tämän.

Vastaa