Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
EiPelaa
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Lisäpostilaatikon salasana hukassa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

On tää vaikeeta Telialla.... Täytyi luoda uusi tunnus tänne kun ei pääse vanhalla edes sisään...

Olen unohtanut  toisen postilaatikon salasanan ja en pääse sitä mistään hallinnoimaan, saati pyytämään uutta... 

Kun yritän pyytää salasanan resettiä, saan ilmoituksen: Käyttäjätunnukselle ei ole määritelty matkapuhelinnumeroa.

Ja hallintasivuilla ko. laatikon hallintasivu on tyhjä....

 

Kysyin muuten aivan samaa asiaa 2015 ja silloinkin kesti pitkään ennenkuin sain pelaan.

 

Niin... ja tämä ilmoitus tuli kun yritin tänne Telia-tunnareilla: 

 

HUPS!

Emme valitettavasti voineet yhdistää sinua Telian palveluun. Tarkista, että käytit Omille Sivuille sopivaa käyttäjätunnusta eikä selaimessasi ole jokin toinen Telian verkkopalveluista avoinna.

 

 

Edit HannaSu: korjattu otsikkoa hieman

3 vastausta
HannaSu
Moderaattori
Moderaattori
  • 137 custom-general.kudos
  • 542 custom-general.replies
  • 17 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@EiPelaa  kirjoitti:

On tää vaikeeta Telialla.... Täytyi luoda uusi tunnus tänne kun ei pääse vanhalla edes sisään...

Olen unohtanut  toisen postilaatikon salasanan ja en pääse sitä mistään hallinnoimaan, saati pyytämään uutta... 

Kun yritän pyytää salasanan resettiä, saan ilmoituksen: Käyttäjätunnukselle ei ole määritelty matkapuhelinnumeroa.

Ja hallintasivuilla ko. laatikon hallintasivu on tyhjä....

 

Kysyin muuten aivan samaa asiaa 2015 ja silloinkin kesti pitkään ennenkuin sain pelaan.

 

Niin... ja tämä ilmoitus tuli kun yritin tänne Telia-tunnareilla: 

 

HUPS!

Emme valitettavasti voineet yhdistää sinua Telian palveluun. Tarkista, että käytit Omille Sivuille sopivaa käyttäjätunnusta eikä selaimessasi ole jokin toinen Telian verkkopalveluista avoinna.

 

 

Edit HannaSu: korjattu otsikkoa hieman


Moikka! Tervetuloa Telia Yhteisöön – mukavaa, että löysit tänne. 😊 Täältä usein löytää vastauksia asiakkaita eniten puhuttaviin kysymyksiin ja pääsee lukemaan esimerkiksi laite-esittelyjä sekä muita artikkeleja.

 

Jos sähköpostitiliisi ei ole liitetty matkapuhelinnumeroa, niin tällöin salasana voidaan vaihtaa ainoastaan asiakaspalvelumme kautta. Kun olet saanut uuden salasanan, on suositeltavaa vaihtaa se ja liittää matkapuhelinnumerosi sähköpostitiliisi. Näin jatkossa unohtuneen salasanan palautus on helpompaa.

| Telia Yhteisön moderaattori |
EiPelaa
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ei voi olla totta... joudun siis soittamaan maksulliseen palveluun, että saan asian hoidettua? Enkä pääse edes MinunTöliässä Omiin asteuksiini, lukon kuva 

näkyvillä....

EiPelaa_0-1626170196414.png

 

HannaSu
Moderaattori
Moderaattori
  • 137 custom-general.kudos
  • 542 custom-general.replies
  • 17 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@EiPelaa  kirjoitti:

Ei voi olla totta... joudun siis soittamaan maksulliseen palveluun, että saan asian hoidettua? Enkä pääse edes MinunTöliässä Omiin asteuksiini, lukon kuva 

näkyvillä....

EiPelaa_0-1626170196414.png

 


Asiakaspalvelumme tavoittaa myös esimerkiksi chatin välityksellä, jos asian hoitaa mielummin kirjallisena. Se on myös täysin maksuton yhteydenottokanava. Telia.fi sivuston asiakastuki osiosta löytyy myös lisätietoa liittyen tähän sähköpostiin. Siellä on kerrottu muun muassa tästä salasanan vaihtamisesta ja matkapuhelinnumeron liittämisestä. 🙂 

 

Olethan kirjautunut nyt Minun Teliaan verkkopankki- tai Telia-tunnuksillasi? 

| Telia Yhteisön moderaattori |