Mihin hävisi vanhat sähköpostiosoitteet.

  • 30 July 2017
  • 1 kommentti
  • 4 katselukertaa

Mulla on toinenkin sähköpostiosoite johon alkoi tulla kovasti roskapostia mutta sinne menee myös joitakin ehkä tärkeitäkin viestejä. soitin silloin soneran asiakaspalveluun ja mulle tehtiin toinen tili joka on nyt päätili ja asikaspalvelija sanoi että sitä alkuperäistä ei voi poistaa. no käyn silloin tällöin tyhjentämässä sieltä roskat ja tsekkaan samalla muut. no nyt en voi kirjautua koska herjaa että salari tai tunnus väärä.


1 kommentti

Moi @Jukkis5807 ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Oletko koittanut tilata uuden salasanan? Jos et, niin kokeile sitä näin aluksi. Yhteisö on julkinen keskustelupalsta, joten emme pääse tätä kautta asiakastietoihin käsiksi. Mikäli uuden salasanan tilaus ei auta, niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, niin katsotaan tilannetta tarkemmin :)

Vastaa