windows10 asiaa


Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

mulla on asennettu malmwarebytes anti-malmware home premiun ja eset smart security maksulliset versiot eli lisenssi ostettu windows10 on järjestelmä niin kysymys kuuluu kun windows10 on omakin tietoturva windows defenter niin jostakin löytyi tietoa ettei tämä kuitenkaan anna maksullisten ohjelmien tasoista monipuolista suojaa ja niitä tule korvaan niin onko tämä totta itse aion näissä maksullisissa ohjelmissa pysyä koska isosisko ne osti ja olen tyytyväinen malmwarebytesiin ja eset smart securityyn eli miten on eihän windows defenter windows10 järjestelmässä voi voittaa maksullisia tietoturva ohjelmia ainakaan parhaiten valmistajien kuten eset smart security tarjoamaa suojausta


5 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

anteeksi olinki tätä samaa kysymystä jo aikaisemmin kysynyt tosin en ole varma oliko virustorjunta kysymyksessä silloin kyse windows10 sitä en muista mutta kysymys kuitenkin koski virustorjuntaa että onko kaupallinen parempi kuin ilmainen torjunta siis mutta voittehan te vastata tähänki koska tässä kerron mitä ohjelmia käytän nyt ja järjestelmää niin helpompi vastata mulle voittaako nämä windows10 windows defenter suojauksen

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@tero812 kirjoitti:

mulla on asennettu malmwarebytes anti-malmware home premiun ja eset smart security maksulliset versiot eli lisenssi ostettu windows10 on järjestelmä niin kysymys kuuluu kun windows10 on omakin tietoturva windows defenter niin jostakin löytyi tietoa ettei tämä kuitenkaan anna maksullisten ohjelmien tasoista monipuolista suojaa ja niitä tule korvaan niin onko tämä totta itse aion näissä maksullisissa ohjelmissa pysyä koska isosisko ne osti ja olen tyytyväinen malmwarebytesiin ja eset smart securityyn eli miten on eihän windows defenter windows10 järjestelmässä voi voittaa maksullisia tietoturva ohjelmia ainakaan parhaiten valmistajien kuten eset smart security tarjoamaa suojausta




Windows Defender on ihan ok suoja sekin. Edelleen kyllä suurin tietoturva on ruudun ja tuolin välissä. Eli muistaa tietoturvallisen käyttäytymisen, niin on jo ihan hyvässä suojassa. Sitten myös säännölliset varmuuskopiot erilleen koneesta turvassa mm. cryptowareilta. Selaimessa pitää adblock+noscript+ghostery esim... Ei availe epämääräisiä sähköposteja ja liitetiedostoja. Tietoa kyllä löytyy googlella, tähän lienee turhaa listata kaikkea.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Purnipsi kirjoitti:

@tero812 kirjoitti:

mulla on asennettu malmwarebytes anti-malmware home premiun ja eset smart security maksulliset versiot eli lisenssi ostettu windows10 on järjestelmä niin kysymys kuuluu kun windows10 on omakin tietoturva windows defenter niin jostakin löytyi tietoa ettei tämä kuitenkaan anna maksullisten ohjelmien tasoista monipuolista suojaa ja niitä tule korvaan niin onko tämä totta itse aion näissä maksullisissa ohjelmissa pysyä koska isosisko ne osti ja olen tyytyväinen malmwarebytesiin ja eset smart securityyn eli miten on eihän windows defenter windows10 järjestelmässä voi voittaa maksullisia tietoturva ohjelmia ainakaan parhaiten valmistajien kuten eset smart security tarjoamaa suojausta


Windows Defender on ihan ok suoja sekin. Edelleen kyllä suurin tietoturva on ruudun ja tuolin välissä. Eli muistaa tietoturvallisen käyttäytymisen, niin on jo ihan hyvässä suojassa. Sitten myös säännölliset varmuuskopiot erilleen koneesta turvassa mm. cryptowareilta. Selaimessa pitää adblock+noscript+ghostery esim... Ei availe epämääräisiä sähköposteja ja liitetiedostoja. Tietoa kyllä löytyy googlella, tähän lienee turhaa listata kaikkea.



Windows Defender -virustorjuntaohjelma toimii kevyesti ja helppokäyttöisesti Windows 10 tietokoneella. Minun ei tarvitse käyttää edes Adblockia joka siis estää mainosten näkymisen nettisivuilla. Harvemmin käyn epämääräisillä sivuilla tai katselen epäilyttäviä liitetiedostoja sähköpostissa.

 

Käytän puhelimessani Avast-ohjelmistoa, mutta enimmäkseen varkaudenesto-ohjelmaa. Etuna on monipuolisuus, helppokäyttöisyys ja muutenkin kevyt käyttöliittymänä :)

 

Mutta joka tapauksessa jokaisella on oikeus käyttää sellaista ohjelmistoa mikä tuntuu hyvältä ja turvalliselta - oli se sitten maksullinen tai maksuton :smileyvery-happy:

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Mainokset kannattaa ainakin jollain tavalla blokata, sillä yhä enemmän niiden kautta levitetään haitakkeita. Muutenkin paljon sulavampaa selailu, kun ei sivuilla hyppiviä ja pomppivia mainoksia.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Purnipsi kirjoitti:

Mainokset kannattaa ainakin jollain tavalla blokata, sillä yhä enemmän niiden kautta levitetään haitakkeita. Muutenkin paljon sulavampaa selailu, kun ei sivuilla hyppiviä ja pomppivia mainoksia.


Tuossa latasin juuri https://getadblock.com/ Chromeen. Onneksi tuota ohjelmistoa on päivitetty kuin silloin kauan sitten :)

Vastaa