Missä patalaput?

  • 13 March 2015
  • 1 kommentti
  • 4 katselukertaa

  • Anonymous
  • 0 kommenttia
Muistan hyvin mitä aikoinaan Sonera lupasi minulle. Tästä on aikaa suunnilleen 10 vuotta, kun Sonera kertoi minulle, että he lahjoittaa minulle patalaput, mutta koskaan ei postilaatikkoon tulleet. Ihmettelin vain, että taisivat loppua kesken, mutta miksi sitten lupaavat. Olen kyllä saanut Soneralta pelikortit, uimalompakko ja rantapallo. Vieläkö Sonera lahjoittaa asiakkailleen lahjoja?

1 kommentti

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15
Poistettu käyttäjä kirjoitti:
Muistan hyvin mitä aikoinaan Sonera lupasi minulle. Tästä on aikaa suunnilleen 10 vuotta, kun Sonera kertoi minulle, että he lahjoittaa minulle patalaput, mutta koskaan ei postilaatikkoon tulleet. Ihmettelin vain, että taisivat loppua kesken, mutta miksi sitten lupaavat. Olen kyllä saanut Soneralta pelikortit, uimalompakko ja rantapallo. Vieläkö Sonera lahjoittaa asiakkailleen lahjoja?

Harmillista, että patalaput eivät löytäneet perille. Ennen meillä oli aika paljon erilaisia lahjoja, mitä jaettiin. Nykyään olemme panostaneet lahjojen sijasta edullisiin tarjouksiin. Joskus saattaa kuitenkin tulla lähetettäväksi jotakin lahjoja. Hyvä, että olet kuitenkin saanut useammankin lahjan 🙂>

Vastaa