Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.
Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.
HAKUUNYhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.
TUTUSTUOsallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.
LUE LISÄÄ20-12-2014 18:04
20-12-2014 18:06
20-12-2014 20:18 — muokattu 20-12-2014 20:19
Itse rakastuin syvästi Helsinkiläiseen Kostamus bändiin, todella tuntematon ja piilossa oleva mestarillisen hieno bändi, ekaa albumia väsättiin 3 vuotta ja sen kuulee biiseistä ja lyriikoista. Kaikkeen on todella panostettu ja levy hiottu täydellisyyteen. Laitan alle nyt tulevalta albumilta biisin Mustikkamaa, mikä on kertakaikkisen kaunis biisi.
Tsekatkaa Kostamus:
https://www.facebook.com/pages/Kostamus/10150128502210150
21-12-2014 02:08
Tätä biisiä kuuntelin kun mun koira kuoli, tätä biisiä kuuntelin kun mun isä kuoli, tän biisin surullisuus ei auta asiaa yhtään. En tiedä mikä voima pitää mut hengissä täällä. Mut aina tämän biisin soidessa läheisiä kuolee ympäriltä. Mulla soi tämä biisi kun mun äiti tuli sanomaan et mun koira nukkus pois, ja sama biisi sois kun mun mutsi sanos et mun isä nukkus pois. Ei ole ollut ainuttakaan kaveria kehen tukeutua, yksin on pitänyt taistella surut läpi.
21-12-2014 10:32
| Yhteisöalustan käyttövinkkejä | Blogi | Testipilotit ja arvonnat | Laite-esittelyt ja käyttökokemukset | Ylläpito-osio |
21-12-2014 10:45 — muokattu 21-12-2014 18:39
Niin paljon hyviä biisejä, vaikea valita vain muutamia. Aloitan nyt sitten esim. tällä: Teflon Brothersin Kesä '86
(kirjoittelen parhaillaan iPhonella enkä pääse upottamaan videota tähän viestiin joten laitan linkkinä)
Edit: upotin videon postaukseen
| Yhteisöalustan käyttövinkkejä | Blogi | Testipilotit ja arvonnat | Laite-esittelyt ja käyttökokemukset | Ylläpito-osio |
21-12-2014 21:21
21-12-2014 21:26
Caravan biisiin jää koukkuun joo, Iskelmä-radio hehkuttaa tätä biisiä myös aina sen soidessa.
21-12-2014 23:20 — muokattu 22-12-2014 18:53
Mulla on ilmeisestikin jotain häikkää selaimen kanssa, mutta pelkkää linkkiä sitten. Mokomaa olkaat hyvät. Hate/rate please... https://www.youtube.com/watch?v=VvZqUtu8ML8
Edit: Nyh toimii
22-12-2014 00:07
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit sivun yläreunasta.