peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
52981 Jäsentä
152213 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Youtuben parhaat musiikkivideot

Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 125
1/106

Youtuben parhaat musiikkivideot

Keräilläänpä tänne ketjuun Klaanilaisten mielestä parhaita musiikkivideoita Youtubesta. Video voi olla hieno toteutukseltaan tai biisi jotenkin poikkeuksellisen hyvä. Toki voit myös muuten vain jakaa jonkun mieleenpainuvan musiikkipätkän muille Klaanilaisille.

paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
0 tykkäystä
105 vastausta
Moderaattori
Moderaattori
2/106

Vs: Youtuben parhaat musiikkivideot

Itse kuuntelen Spotifyn lisäksi paljon musiikkia myös Youtubesta ja katselen hienoja videoita. Tässä yksi omista suosikeistani tällä hetkellä. 

0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆☆
Kirjoituksia: 349
3/106

Itse rakastuin syvästi Helsinkiläiseen Kostamus bändiin, todella tuntematon ja piilossa oleva mestarillisen hieno bändi, ekaa albumia väsättiin 3 vuotta ja sen kuulee biiseistä ja lyriikoista. Kaikkeen on todella panostettu ja levy hiottu täydellisyyteen. Laitan alle nyt tulevalta albumilta biisin Mustikkamaa, mikä on kertakaikkisen kaunis biisi.

Tsekatkaa Kostamus:

www.kostamus.fi

https://www.facebook.com/pages/Kostamus/10150128502210150

0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆☆
4/106

Tätä biisiä kuuntelin kun mun koira kuoli, tätä biisiä kuuntelin kun mun isä kuoli, tän biisin surullisuus ei auta asiaa yhtään. En tiedä mikä voima pitää mut hengissä täällä. Mut aina tämän biisin soidessa läheisiä kuolee ympäriltä. Mulla soi tämä biisi kun mun äiti tuli sanomaan et mun koira nukkus pois, ja sama biisi sois kun mun mutsi sanos et mun isä nukkus pois. Ei ole ollut ainuttakaan kaveria kehen tukeutua, yksin on pitänyt taistella surut läpi.

Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2014
Kirjoituksia: 2 997
5/106

Kaunis laulu <3

Läheiset säilyvät muistoissamme aina, yhteiset hyvät hetket eivät haihdu pois. Vaikeita tilanteita, tiedän kokemuksesta. Päivä kerrallaan, katse kohti tulevaa.
0 tykkäystä
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2014
Kirjoituksia: 2 997
6/106

Niin paljon hyviä biisejä, vaikea valita vain muutamia. Aloitan nyt sitten esim. tällä: Teflon Brothersin Kesä '86 Hymiö Onnellinen

(kirjoittelen parhaillaan iPhonella enkä pääse upottamaan videota tähän viestiin joten laitan linkkinä)

Edit: upotin videon postaukseen

Moderaattori
Moderaattori
7/106

Windstapper tuo sinun linkkaama Caravan biisi on kyllä oikeastaan aika loistava. En ole tuohon aiemmin törmännytkään. Nyt olen kuunnellut jo useamman kerran, kolahtaa!

Vakiokalustoa ☆☆
8/106

Caravan biisiin jää koukkuun joo, Iskelmä-radio hehkuttaa tätä biisiä myös aina sen soidessa.

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎21-12-2014
Kirjoituksia: 7
9/106

Mulla on ilmeisestikin jotain häikkää selaimen kanssa, mutta pelkkää linkkiä sitten. Mokomaa olkaat hyvät. Hate/rate please... https://www.youtube.com/watch?v=VvZqUtu8ML8

Edit: Nyh toimii Hymiö Onnellinen

Vakiokalustoa ☆☆
10/106

@Dr_Nasse 

Paljastus